Allmänt

Nagellack "höstorange"

2016-10-02 12:59 #0 av: leemland

Hej. 

Jag letar efter ett nagellack som är lite åt "höstorange" hållet, om ni förstår hur jag menar Galenhahaha. Eller något som är åt orangerött eller orangebrunt hållet. Lite svårt att förklara.  Som sagt så hoppas jag att ni förstår vilken färg jag är ute efter Skämtar Hoppas ni kan tipsa om var jag kan hitta färgen Glad 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2016-10-02 13:18 #1 av: Outlawly

OPI Ginger Bells kanske?

Anmäl
2016-10-02 14:53 #2 av: leemland

#1 De va fint! Tack för tipset! Glad

Hittade OPI It's a pizza cake också som jag föll för Lipar Men de tar lite emot att betala 150kr för ett nagellack Galen haha. 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2016-10-02 15:52 #3 av: Outlawly

Haha jo det är lite väl för ett nagellack Tyst

Det är svårt att hitta "rätt" färg...

Anmäl
2016-10-02 16:14 #4 av: leemland

#3 Ja de är det verkligen. Oberörd Får se om man hittar de på rea någonstans Lipar 
Usch ja. Det är ju ett helt hav av av färger och nyanser också ju . 

/ J 

Anmäl
2016-10-03 23:41 #5 av: Tuulikki

Claudia har billiga lack i helt OK kvalité :)

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.