Annons:
Etikettköpes-och-säljes
Läst 1313 ggr
[JessiLe]
2/2/17, 5:10 PM

OPI nagellack säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har lite nagellack som jag vill sälja då dom aldrig kommer till användning. Blandade färger. Samtliga helt ny, vissa enbart testade. Lämna ett bud på styck eller flertal. Säljer gärna alla tillsammans om någon är sugen. Totalt 27st. Fråga gärna om ni undrar över specifika nyanser eller så..

Annons:
Lia
2/2/17, 5:22 PM
#1

Vad vill du ha för hela samlingen? Vad vill du ha för enstaka färger?

[JessiLe]
2/2/17, 7:45 PM
#2

Jadu.. säg 500kr för hela samlingen eller 25kr styck.. känns som ett bra pris för fina lacker :)

Lia
2/2/17, 9:43 PM
#3

#2 Ja, det får man ju säga 🙂 Men jag får fundera lite! Det är minst 2 som jag är extra intresserad av. Men jag undrar lite över skillnaden mellan de 3 mörkaste längst ner? 🙂

[JessiLe]
2/3/17, 8:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Dom nio nedersta lacken är från kollektionen color paints. Det är alltså en komplett kollektion som jag säljer. Skickar med en bild på de lacken, så ser du skillnaderna mellan de mörka. De gör sig inte bra på min bild men de är ett lila, ett blått och ett turkost!

Lia
2/3/17, 3:41 PM
#5

Okej! :-) Hur ser det första lacket längst upp till vänster ut lite närmre? (om man tittar på bilden rätt ^^)

[JessiLe]
2/4/17, 1:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Skickar bild på lacket högst upp till vänster här. Nyansen heter green on the runway :)

Annons:
[JessiLe]
2/7/17, 1:49 PM
#7

Lia, är du intresserad av lackerna? Du är välkommen att lägga ett bud om du vill :) Jag känner att jag vill bli av med dom och kan tänka mig att gå ner något i pris!

Lia
2/7/17, 2:09 PM
#8

#7 Jag fick en räkning igår jag inte hade väntat mig, och telefonbolaget råkade dra pengar två gånger, så jag har det lite knapert denna månad. Så jag får stå över och se om de finns kvar när jag har pengar igen. Annars får du såklart sälja dem till någon annan 🙂

MalinSvenson98
2/11/17, 3:17 PM
#9

Vad är det lägsta du vill ha för dem? :)

[JessiLe]
2/14/17, 8:36 AM
#10

Du är välkommen att lägga ett bud! :) Tänkte typ 25 kr per lack.. men är öppen för förslag!

Cecsan
3/4/17, 6:06 PM
#11

Du får 550 kr för lacken.  🙂

Må gott!

Cecilia Sandwall

[JessiLe]
3/5/17, 7:09 PM
#12

Cecsan jag har lagt ut lacken på auktion på Tradera! Du är välkommen att lägga ditt bud på dom där om du vill :)

Upp till toppen
Annons: