Annons:
Etiketttips
Läst 871 ggr
tesslanl
2018-08-27 23:02

Hur länge bör ja vänta innan ja bokar tid för gelé

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej, 

Innan sommaren brukade ja fixa mina naglar hos en salong och göra gele med mall. Men på grund av jobb under sommaren som har varit nu. Så var jag tvungen och ta bort mina  gelénaglar. Innan det har jag rivit på mina naglar så de va på grund av de ja fixade dem från först i början. Men nu för några månader sedan har ja kommit tillbaka till det, att helt plötsligt börja riva utan att ja vet om det. Slutade för lite över en månad sedan med att riva, och har oljat mina naglar regelbundet sen des. Det ja rådfrågar om är hur länge bör ja vänta, innan jag bokar tid för gelé igen? 

Nedan för ser ni hur mina naglar ser ut nu i dagslägget. Som sagt oljat dem regelbundet, men är väl lite trött på att vänta nu? Vad tycker ni?  Hur länge bör ja vänta mer? Och om ni har några tips så tvivla inte att ge dem, är mycket tacksam för vad som kommer. 

MVH

- Tess

Annons:
Honestyisdead
2018-08-27 23:20
#1

Du kan göra nu

tesslanl
2018-08-27 23:25
#2

Är du helt säker? Bör ja inte vänta längre? Vill vara lite tydlig med att de kommer vara med mall, såg att ja glömde skriva de, men tack så mycket ändå :)

Honestyisdead
2018-08-27 23:43
#3

Missade att det var hemma. Gör inte hemma.

tesslanl
2018-08-27 23:47
#4

Nej absolut inte! Ska göra hos en salong de är därför ja frågade hur länge ja bör vänta innan ja bokar tid där.

Honestyisdead
2018-08-28 02:08
#5

Dåså, kör på :)

Upp till toppen
Annons: