Annons:
Etiketttips
Läst 1346 ggr
Grace2009
8/8/19, 5:40 PM

Hypnotic Polish

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har min beställning från Hypnotic Polish kommit! Tänkte visa upp flaskorna och berätta vad det är. De kommande veckorna blir det till att prova dem 😍

Masura - 1215 Jacaranda Lace  ~ En thermal polish. Lila som kall och ganska ljus, nästan vit som varm med glitter i. Den ska testas i helgen!

Cirque colors - Dioptase ~ En härlig blå med holografiskt glitter

F.U.N Lacquer - Diamond Dust ~ Holografiskt överlack

F.U.N Lacquer - Stargazing ~ Lila metallic med holografiskt glitter

F.U.N Lacquer - Rose Glow ~ Roséaktig metallic med holografiskt glitter

F.U.N Lacquer - High Society ~ Röd något färgskiftande med holografiskt glitter. Ser mörkare ut i flaskan än jag trodde den skulle vara så ska bli spännande hur den ser ut på nageln!

F.U.N Lacquer - Eternal Love ~ Multichrome i bland annat lila och blått.

Köpte även en stor flaska Seche Vite också så nu har jag gott om topplack 😂

Annons:
Grace2009
8/10/19, 11:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nu var jag testat den första på raden, Masura - 1215 Jacaranda Lace. Den varma färgen hade mycket mer pigment än jag trodde. Lite lavendelaktig? Den här förutom små glitterbitar också ett rosa skimmer. Och så kul att naglarna blir alldeles mörklila när jag tvättar händerna eller sitter vid datorn till exempel. Mina naglar är nog lite korta dock för topparna är ofta den varma färgen inomhus, eller så har jag generellt varma fingrar. Som helhet nöjd med den. Är en spännande produkt. Målade 3 lager men 2 hade nog räckt. Var lite svårt att se i den ljusa färgen om det täckte ordentligt.

Grace2009
8/18/19, 1:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Dags för nästa nagellack: cirque colors "dioptase". Är den assnygg eller vad?! Jättehärligt med glitter i den och snygg nyans. Upplever att kameran gör den något mer blå än den är på riktigt dock, går lite mer åt grönt (men är fortfarande helt klart blått). Applicerade 2 lager.

Grace2009
8/26/19, 8:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

F.U.N lacquer - Diamond dust Wow. Det är wow! Så mycket glitter att inte ens en mulen dag kan skrämma bort regnbågen! Visst, det behövs fortfarande ljus för att få fram effekten men jag är förvånad över dens ljuskänslighet. Helt annorlunda andra lack jag provat. F.U.N lacquer vet vad dom sysslar med. Risk för att denna åker ovanpå många andra lack framöver! På bilden är det ett lager av lacket (på 2 lager mavala 48 Black), riktig pay off på glittret!

Grace2009
9/5/19, 7:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

F.U.N Lacquer "Stargazing" på nu. Aldrig haft en metallic innan och känns intressant. Det holografiska glittret är sååå vackert. Det enda som saknas är en soligare vecka så jag får se mer av det! Täckte vackert i 2 lager.

Grace2009
9/13/19, 9:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Är lite seg med att uppdatera. Här är rose glow från F.U.N lacquer. Hela veckan känns som fest med denna på! Jättesnygg färg och ooh så vacker när solen skiner och det holografiska glittret träder fram. Täcker fint med två lager.

Grace2009
9/16/19, 7:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

High society är ju så vacker! En mörk röd som nästan går lite mot lila tycker jag. Den har holo flakies och som en gulaktig duo-chrome effekt. Känner mig elegant med denna färg. Jag målade 2 lager men tror det blev något flammigt så får nog måla 3 lager nästa gång.

Annons:
Upp till toppen
Annons: