Tips på design till bröllop
Nu skulle jag vilja ha några tips på olika designer till naglarna som passar till bröllop :P Ska liksom på bröllop till helgen och kan inte bestämma mig vad jag ska göra…
Det enda jag har bestämt är att naglarna inte alls ska matcha mina kläder :P haha..
Så någon som har tips/förslag? :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Vad ska du ha för kläder då???
Så man vet vad som inte ska tipsas om… 😉
Oj förlåt. Man har mycket skit i huvudet :P haha.
Jag ska ha en långklänning i jadefärg (bifogar bild) och så ska jag ha en svart kofta och svart väska :P
Och som sagt så vill jag inte ha något som matchar kläderna/klänningen :P haha.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Jag skulle tagit en knallig rosa, är snyggt till klänningsfärgen! :-) sen kanske små blommor på om det är ett traditionellt sommarbröllop? Är det lite mer party kanske svarta strasstenar?
#3 Vet inte riktigt om det är traditionellt , men tror de mer blir en mix :P Hur menar du med knallig rosa färg? :P typ neon eller? :P Tack för förslaget :)
De designer jag tänkt lite innan är: 4 naglar i en färg och den 5 i en annan, måla vit bas och sen ett hjärta med sugarcrush lacket från isadora, eller någon lite ljusare bas och sen blommor. Annars är det helt tomt :P haha.
/ J
Guldglittriga sparkliga naglar! :) Eller i alla fall en accentnagel i guldglitter! Jag tycker det är så rätt i sommar!