Naglar iFokus

Naglar

Etikettdiskussioner
Läst 1550 ggr
leemland
0

Tips på design till bröllop

Nu skulle jag vilja ha några tips på olika designer till naglarna som passar till bröllop :P Ska liksom på bröllop till helgen och kan inte bestämma mig vad jag ska göra… 

Det enda jag har bestämt är att naglarna inte alls ska matcha mina kläder :P haha.. 

Så någon som har tips/förslag? :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Hjärnans-virvlingar]
1

Vad ska du ha för kläder då???

Så man vet vad som inte ska tipsas om… 😉

leemland
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj förlåt. Man har mycket skit i huvudet :P haha. 

Jag ska ha en långklänning i jadefärg (bifogar bild) och så ska jag ha en svart kofta och svart väska :P 

Och som sagt så vill jag inte ha något som matchar kläderna/klänningen :P haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Pixiepussel
0

Jag skulle tagit en knallig rosa, är snyggt till klänningsfärgen! :-) sen kanske små blommor på om det är ett traditionellt sommarbröllop? Är det lite mer party kanske svarta strasstenar?

leemland
0

#3 Vet inte riktigt om det är traditionellt , men tror de mer blir en mix :P Hur menar du med knallig rosa färg? :P typ neon eller? :P Tack för förslaget :) 

De designer jag tänkt lite innan är: 4 naglar i en färg och den 5 i en annan, måla vit bas och sen ett hjärta med sugarcrush lacket från isadora, eller någon lite ljusare bas och sen blommor. Annars är det helt tomt :P haha.

/ J 

ssofia
0

Guldglittriga sparkliga naglar! :) Eller i alla fall en accentnagel i guldglitter! Jag tycker det är så rätt i sommar!