Naglar iFokus

Naglar

Etikettallmänt
Läst 2559 ggr
[Tilde]
1

Gina Tricots nagellack?

Vad tycker ni om nagellacken från Gina Tricot? Är de bra?

Har nämligen spanat in några supersnygga färger, men vet inte om det är värt att köpa dessa lack? :)

JustMySelf
0

Jag har ett vinrött-/lilaglittrigt som är riktigt bra, över förväntan faktiskt! Täcker helt på bara ett lager, snygg färg och håller bra 🙂

Det är dock det enda jag har testat så vet inte om hållbarhet och täckning kanske är olika på olika färger…

[Tilde]
0

Det låter ju bra i alla fall! 😃 Det verkar som om pastellfärger brukar ha en annan hållbarhet/kvalitet än andra lack? Har jag i alla fall läst… 😛 Det är en ljusblå eller mintgrön färg jag är intresserad av.

NelliZ
0

Har handlat väldigt mycket lack från Gina det senaste! Är väldigt nöjd med dom och tycker absolut dom är prisvärda. :)

//Julia

[Tilde]
1

#3 Vad bra! :) Då ska jag nog köpa några lack senare.. ^^

:holmgreen:
0

Jag har en hel del lack från Gina. Jag tycker de är bra, de torkar rätt fort, och täcker bra. Verkligen värt med tanke på priset. De ljusaste färgerna behövs i 2 lager för att täcka, men inte de andra. Enligt egna erfarenheter i alla fall. :)

[Tilde]
0

#5 Det låter ju superbra! 👍 2 lager är ju inge mycket, det brukar jag ha normalt, haha

:holmgreen:
0

#6 Precis, med vissa behöver man liksom 10 lager för att det ska täcka! Inte bra haha. :)

[Tilde]
0

#7 Nej och speciellt ljusa/pastellack! Då ska jag absolut testa Ginas lack nästa gång det ska inhandlas. 😃