Tånaglar
En bortglömd halva av våra kära naglar. ;-) sitter och funderar på hur jag ska måla tårna, vad tycker ni? Mönster? Knallig färg? Matchande med händerna? Vad är egentligen tåtrenden 2013?
Jag använder nästan bara rosa och lila nyanser på mina tår. Vill tona ner dem lite gran eftersom att jag oftast har lite mer utstickande naglar på händerna.
Just nu har jag ett halv neonigt rosa lack från Zoya på mina tår, Micky för att vara exakt.

Jag har alltid samma färg på tå- och fingernaglar. Just nu är de ljusblåa.😂
>>>Malum domesticum<<<
Jag brukar oftast köra samma, om jag har tid och ork att måla om tånaglarna lika ofta som händerna. Annars blir tånaglarna oftast ljusrosa bara. :)
Mina tånaglar ser olika ut beroende på kläderna jag har på mig. Brukar bara måla dem när jag ska ha skor som visar tårna, eller när jag ska vara barfota.
Brukar se till att plocka upp färgerna ur kläderna så att det blir en snygg matchning. Så det varierar väldigt mycket. ^^
Jag har funderat på att fixa tånaglarna hela sommaren, och har hållt dem välputsade utan nagelband och sådär.. men har kört naturellt i alla fall :)
Jag har typ alltid målade tånaglar. Kör mest på en matchande färg till fingernaglarna, men inte alltid. :) Funderar på att måla dem i en beige färg nu! Det vore snyggt! 🙂
#6 det har jag med, men min operation misslyckades så jag har infekterade tår typ jämt.. :(