Mitt senaste är en julklapp till mig själv.. men då jag inte fått hem det än räknar jag inte det just nu 
OPI DS Mystery är senaste inköpet till min samling
#1 Oh, den köpte jag tidigare i höstas. Riktigt härlig, men för att vara ett designerlack blev jag faktiskt lite besviken… Lilasvart med en hint av glitter på naglarna, fast den ser ut att vara rödsvart med en hel del glitter i flaskan. Fortfarande snyggt dock haha. Men hoppas du blir nöjd iallafall! :)
Det senaste jag köpte var nog Depend nr 260, ett armygrönt lack och faktiskt mitt enda(!) Dependlack. Innan dess var det OPI Berlin there done that + OPI Schnapps out of it på ULTA i Kalifornien, då fick man även ett fullsize OPI topplack på köpet… Detta är ca 2 månader sedan, så borde verkligen utöka samligen snart igen haha.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Det senaste jag köpte var nog fimo-hjul! 
Denna gång fick det bli en liten beställning från Amazon, China Glaze Calypso Blue och Essie Sugar Daddy
$11 fick jag betala, ca 70kr alltså (inkl frakt), tack vare att jag kan skicka till min pojkväns familj som bor i Kalifornien - sparar en heeeel del på fraktkostnader haha!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Seche vite igår på Åhléns 120:- Har inte testat det ännu.
>>>Malum domesticum<<<
Det senaste jag köpte själv var ett rött-glittrigt depend nagellack som jag fortfarande inte har hunnit(läst orkat) testa än.
Men sen fick jag en del i julklapp också :) Och så fyller jag år om ett par dagar och då vet man ju aldrig vad man får :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Eftersom att jag inte fick några nagelsaker i julklapp fick jag själv agera tomte och köpte Essie's Matte about you (ett jättefint matt topplack)
Jag köpte rosa akrylpulver refill, UV Top coat, en rulle med 100st skulpteringformar, 200 färdigskivade fimodekorationer, en bufferfil och ett set på 10 st nail art penslar 
Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback
#2 jo.. men jag tokälskar den faktiskt, den är så murrig och mysig ändå! Jag köpte den på färjan mellan Rostock och Gedser på väg hem från Tyskland där jag fick fyra OPI till priset av tre. Och då kostade de endast 12 euro styck!
Hittade i lördags de två sista OPI lacken från Skyfall-kollektionen jag velat ha men inte hittat för de varit slutsålda överallt. Lyckan är fullständig 
On Her Majestys Secret Service samt Tomorrow Never Dies
Mitt senaste är dipp in nagellacksborttagning och lite filar =) Samt ett neongrönt nagellack =P
Det senaste jag köpte var 2 st depend nagellack. Ett silver och ett blått 
Och så köpte jag ett franskmanikyr sett 
Hälsningar Lurvas11
I förrgår kom ett efterlängtat paket hem! Color Club Halo Hues kollektionen bestående av sex stycken underbara holografiska lack. Fyra glitterlack ur Orlys Naught or Nice kollektion, ett rosa bandet samt två andra lack. Ett från Color Club (holografiskt) och ett från ett märke som heter Lechat 
Köpte 6st Star Nails från Nordic Cap of Sweden igår: 1 svart, 1 mörklila, 1 TARDISblått, 1 rött, 1 vitt och 1 toplack. I'm in love ♥
In vestigiis lupi...
#17 Åh! Varför kom det inte i min brevlåda
Vart har du köpt dem :)?
#18 Haha… ;)
Beställde en del nagelgrejer från eBay för ca 2 veckor sedan, och igår dök första paketet upp i brevlådan! 
Superbilligt dessutom! 2,19 USD = ca 15kr.
#17 Jag är inte så insatt i det här i nagellacks branchen :) Vad är det på bilden? 
Hälsningar Lurvas11
#21 Det är ett verktyg som kallas för Dotting Tool och används för att göra prickar när man gör designs. Man brukar använda hårnålar/osv istället för Dotting Tool. 
#22 Okej
Vet du vad dom kostar att köpa? :)
Hälsningar Lurvas11
#23 De finns på b.la. nagelgiganten för 40:- har jag sett och om man söker på google så får man säkert upp massa fler alternativ. Jag beställde däremot från eBay så det blev lite biligare, ca 15 kr. :)
#24 Okej :) Fungerar dom bra? 
Hälsningar Lurvas11
#25 Ärligt talat så har jag faktiskt inte testat dom än haha.. 
Men jag tänkte testa det snart, tror att dom fungerar hur bra som helst! Det är ju som en penna, så man får ett bra grepp!
Fick hem ett paket med posten igår.
- 12 China Glaze (på bild nedan)
- 2 Seche Vite
- 3 Color Club
- 1 tränings finger
#27 jäklar!! Nu blev jag lite avundsjuk
#28 Köpte allt från Head2ToeBeauty. China Glaze kostar ca 3 dollar därifrån 
Här är en till som inte är jätteinsatt i naglar och lack, fast jag tycker det är rätt roligt att måla dom. Ska även prova water marble någon dag.
Men vad är speciellt med China Glaze? Ser att det är några här som köpt in lite färger. :)
Själv har jag mest Depend-lack, då dom funkar helt okej för mina behov just nu. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#29 Ska också beställa en drös!
Vad valde du för **Shipping Method ?
**Fattar mig inte på sånt 
#30 Enligt mig är China Glaze bättre än Depends nagellack, dem håller lägre, täcker bättre, innehåller mer, torkar fortare. Listan kan göras lång..
#29 Jag valde "USPS First-Class Mail International", det är det billigaste alternativet om du ska beställa till Sveriga. Jag beställde den 25 Dec och det kom igår, så ganska snabbt för att va mellan jul och nyår.
#30 Funkar så bra till water marble också 
Glömde skriva i #35, men på bilden finns alltså:
- 4 metallicfärgade lack
- 6 matta lack
- burk med 4 olika glitter
- 2 genomskinligt från isadåra med flakes (blåaktigt och röd/guldigt)
- 3 OPI
- 2 KIKO hologramlack
- 1 magnetlack
- och en burk med "caviar-pearls" med tillhörande vitt lack :)
20 flaskor inköpta under en vecka 
Har äntligen fått hem alla mina grejor! Har även ett paket som ligger och väntar hos postis!
(Ni får ursäkta upplägget, var för lat för att gå från datorn och rada upp allt snyggt
)
- Penslar (10 st - efterlängtadeeeeee)
- Bufferblock
- 120 st Dual system formar
- 100 st skulpteringsformar
- Rosa akrylpulver refill
Mitt senaste inköp var ett nagellack, Essie - Blanc (vitt) om man ska vara noga :)
#40 Är det remover i den stora rosa flaskan?
#41 Japp! :)
Kan man köpa China Glaze lack i vanliga butiker, tex Kicks? Och vad ligger priset på?
//Julia
#43 Vet att dem ska gå att köpa i Sverige men har aldrig hittat några själv. Dem kostar ca 100kr st.
#43 Jag har köpt China Glaze hos Kicks på Torp Köpcentrum. Det var på rea, har dock bara sett det där en enda gång!
Har sett China Glaze på Gekås i Ullared några gånger för 40kr också.
#47 Ååh Ullared! 
#51 Sånt är lite tråkigt, när man inte ser storleken 

Mvh Stephanie 

#52 Ja, eller hur! Trodde att en 'flaska' var lika lång som typ 6 såna på varandra! Men men.. 
#53 Vad fick du betala för den?

Mvh Stephanie 

#54 19 kr ungefär!
Ok, tur att det inte var allt för mycket i alla fall
Hade ju varit irriterande om du fått betala tex 50kr och de visade sig vara så små.

Mvh Stephanie 

#57 Åh! Vad fick de ge för det? och vart köpte du det?
#57 www.head2toebeauty.com/
Köpte jag det på. Har för mig att det blev runt 1000kr ink frakt =)
Tyckte att det var lika bra att slå på stort när jag köpte från utlandet xD
Oj, det var endel XD Men säkert värt det i längden :)

Igår köpte jag Mavala Miracle Nails. Det är nagelförstärkare. Mina naglar har varit så risiga en tid nu så jag ska göra ett försök med den här produkten. 100,- på Kicks.
>>>Malum domesticum<<<
Jag fick hem O.P.I s nya kollektion med Mariah Carey idag. Vart fyra olika liquid sand.
Idag har jag beställt fyra nagellack, ett svart, ett vitt, ett grönt och ett rött glittrigt, och en "nail buffer" med fil :) Ska beställa rhinestones, pärlor och penslar snart!
Spruca
Blev ett lack depend nr 325, depend matt top lack, nagelstärkare och remover.

**MVH Cerrolyn

Jag håller inte på med naglar själv, men det senaste jag köpte var ett rosa lack till min flickvän.

Omtänksamt av dig.
>>>Malum domesticum<<<
#68 - Köpte en tröja till henne och det var tydligen rea på nagellack så tjejen fick välja ut ett. Tack, haha :)
Ååhåhåh köpte på mig tre av fyra Liquid Sand lack från OPI i lördags! Lyckan är total
Köpte alla utom det rosa, tyckte inte det tilltalade mig alls.
Jag fick hem OPI nagelbandsolja, stämpelkit, nageldekorationer och 10 burkar med glitter idag :)

#70 Visst är dom underbara! Har det blåa på mig nu, men ska byta till det mörka med rött glitter i tänkte jag. Helt kär i dom, har alla fyra. Men har inte testat det rosa ännu.
Fick hem dessa igårkväll.. Nu så är det bara resten som ska komma innan man kan tortera folk med gelénaglar som är nybörjarfula haha ! Uv naglar självlysande står det på påsen hihi ;)
#75 Kör hårt! Längtar efter att få se utvecklingen :)
Tack!
Jag har shoppat följande idag:
IBD builder gel ca 18.5 dollar
IBD super bonder ca 18.5 dollar
Stämpel 0.99 dollar
Stämpel mall, 1.88 dollar
Striping tape X10 1.39 dollar
Dekoration folie 1.56 dollar
Nail art 3D stickers 0.99 dollar
Korrektionspenna 2st 1.89 dollar
Mosaic tippar 150st 2.89 dollar
Summa: 48.59 dollar ca 328 kr.
Allt köpt via ebay.com och jag betalar ingen frakt :)
Jag la pengar på IBD gel då jag är nyfiken på hur den är.
Vann en 9W lampa på tradera, men tyvärr så kommer köparen från Hong kong så jag får den väl om ca 3v… 
**MVH Cerrolyn
Gissa vad jag gör? Köpte detta idag och vänster hand är snart klar.

**MVH Cerrolyn
#80 Berätta gärna om de funkar :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Eftersom min iPad tar dåliga bilder så syns inte det självlysande när det är på naglarna.. (För liten uta) Så jag delar en när burkarna lyser ;)
#83 Men det tar ju lite tid att lära sig :P Tycker det ser hellt OK ut :)
/ J
Syns inte hur illa det blev.
**MVH Cerrolyn
#82 COOLT
Isadora - Papagayo blue och en flaska Myrraolja blev mitt senaste inköp :)
Detta blev dagens köp :)
/ J
Idag fick jag äntligen shoppa nagellack igen, har haft lite köp-stopp sedan nyår.. två opi-lack fick det bli! :)

Idag köpte jag en av OPI's nya, I Theodora You 😍
1 depend nagelbandskräm + 1 ny Seche Vite top coat :)
Mamma var o handla och kommer hem med dessa :)
Köpte senast Depends topp- och baslack. För har vägrat måla naglarna innan jag köpt topp- o baslack 😛
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#78 Vad ska man använda de rosa grejerna längst ner till höget till? Fick med dem i mitt sett men har ingen aning om hur jag ska göra? ?
#98 De nere till höger är till konaden :) Du måste ha de för att kunna stämpla :P
/ J
#99 och hur gör man det? :D
Ingen toppen bild (tagen med mobilen) men här är mina nya lack…

**MVH Cerrolyn
Fick precis hem nya produkter från ett nytt märke jag ska börja med! LYCKA!!!! :D Haha hur kan man bli såå glad?
#102 Åhh vad roligt! Vilket märke? :D
De e lite hemligt än så länge :P Nu sa jag bara hitta försökskaniner :D
#100 Du målar först 1 eller 2 lager av det lack du vill ha först :P Sen så "målar" du på konaden med en annan färg och trycker med gummisaken och sen tar de på nageln.. :P
Har svårt att förklara :P
HÄR har du en video som förklarar :) Jag har dock inte sett den själv :P
/ J
Har köpt så mkt att det blir jobbigt att lägga upp :)
Det blev ett Essie grow stronger idag. Spänd på resultatet😃
Tips! Kicks har just nu 20% rabatt på alla Essie lack, vet dock inte hur länge.
//Julia
Mirakel-kitet från Depend fick följa med mig hem igår efter en liten shoppingtur, och idag fick Isadoras Second nail följa med hem :D
Alltid bra med lite nödgrejer :))
Traskade ut från Maxi igår med Depends GelLack kit! Supernöjd :)
Här är allt jag beställt från nagelgiganten! Ska ju sadla om till gel så tänkte att jag först testar på nagelgigantens för att se om det passar mig :)
Börjar med endast clear gel (står pink gel på burken, men var clear!) för att testa! Det blir alltså mycket nagellacksdesigner!
Senare kommer mina övriga beställningar, lägger upp mer då! Bland annat min nya skiiiiiiitsnygga UV-lampa!
When monkeys fly från OPI
Fick hem min nya uv-lampa (SÅ SNYYYYGG!!!) idag och handen. Känns lite creepy att ha en hand liggandes i lådorna men så får det vara haha!
Jag har köpt (men inte fått än) Lite från Ebay :D
500 lösnaglar, En glas fil, lösnagel limm, Pärlor att dekorera med, En clipper som man klipper lösnaglar med, allt det för 9,38 $ 😃
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
#119 Visst är det härligt med e-bays priser, mycket rimliga 🙂
Idag fick jag hem akrylfärger så nu återstår det bara att komma på vad man ska måla för motiv 😃
Nu är glädjen på topp , klickat hem coverpink + pinch sticks + lite glitter + doftfri akryl (så morsan inte dör i ångorna , hehe) 😃
Köpte ett silvrigt glitterlack :) här planeras studentnaglar för fullt!
Köpt underlack för plötsligt va de slut :P Och ett av Isadoras nya sugar nails nagellack :)
/ J
Det var det ljus rosa glittrande nagellacket jag köpte i Paris. ;)
Live
Laugh
Love 
Köpte ett jätte fint ljus rosa lack på Heathrow Airport på Irland :D
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#132 ååå vilka snygga färger! :3
#134 Ja gör det! Du får lägga upp bild på resultatet sen också :3 det är nästan så att jag måste ha de där haha :D vad heter den i mitten?
(Meningen är att man ska göra nail art på dem).