Ny här på sajten =)
Jag måste säga att jag är väldigt imponerad av många här som håller sina naglar så fina och målar dom så fint.
Jag har för ungefär ett år sedan börjat med watermarble och lite andra tekniker. Tänkte att jag postar lite bilder så får ni se vad jag har gjort. Jag kan säga att jag inte målar dom varje vecka ibland kan det gå flera månader innan jag gör något nytt. Men det är lika roligt varje gång.
Man ska ju hitta färgerna man vill ha, mönster mm. Så avslappnande och roligt!
Men säg vad ni tycker och kom gärna med tips och trix om ni ser något. Jag har väldigt mjuka naglar så ni kommer att se på bilderna att några av mina naglar är böjda. Inget jag har kunnat göra något åt hittils tyvärr.
/Razzora
----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse
R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se
bild 2
Saknar dig Nisse
bild 3
Saknar dig Nisse
Tackar!
Det var faktiskt första gången jag testade den metoden, tror den kallas för Drag Marble Nail Marble, såg det på youtube.
Tyckte det såg coolt ut och ville testa det. Enda nackdelen var att det tog väldigt lång tid för det att torka.. =)
Saknar dig Nisse
Fina! Och välkommen hit. :D
Något man kan göra om man vill att det ska torka snabbare är att man tar bort lite med hjälp av ett finger. På så sätt blir det tunnare och torkar lika snabbt som ett vanligt lack. http://www.youtube.com/watch?v=95iR94E1joY här ser du hur jag menar. :)
#5 jaha där ser man, man lär sig något nytt varje dag =)
fast jag undrar om det hade fungerat med det motivet jag hade där, funkar säkert när man har många olika färger som hon hade i youtube länken, men jag har mönster på mina, men jag kommer definitivt att testa =)
Saknar dig Nisse
Det som händer är väl att det blir lite bredare mönster, eftersom det dras ut lite. Så det beror ju på hur man vill ha det :)