#3 Härlig färg, och dessutom billigt lack ;p Hoppas det håller någorlunda också.
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#3 Har också exakt de lacket. Otroligt prisvärt!
Hälsningar Lurvas11
5 # Jag tyckte att det blev sjukt snyggt :D
Spruca

Mina jag har nu, gjorda i gele och målade med lack
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Dessa hade jag för ett tag sen (hinner aldrig ladda upp bild förrän jag bytt lack så bilderna kommer lite i efterhand..)
Klicka på bilden så syns det bättre :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Det vita på fingret är målarfärg, håller på att måla takpanel å då blir det lätt en skvätt här och var.. 😇
Inte den bästa bilden dock, men men..
_
Har provat mitt nya 17 colour change-lack i "silver".
Här är naglarna före topplacket
Depend Rough Sparkle - Primrose 2062, läs mer HÄR

#24 Riktigt snyggt!!
Såhär ser mina ut nu, mitt första försök med akryl 😃
_
Hur får ni era naglar så vackra? Alltså att dom ex är raka i slutet av nageln istället för runda? Och hur orkar ni måla så fint på er vänster/höger hand? Avundsjuk!!!

#25, tack :) jag känner mig som en riktig amatör jämfört med de flesta här inne, dina akrylnaglar inräknat. pickar är ju ingen konst i sig, men blommor… snyggt!
#26 Vi filar till en viss form på naglarna, de raka du ser är formen square eller squoval (googla för mer information om hur man filar olika nagelformer) och gällande det med vänster hand så är det bara övning som kan ge färdighet. Det tar ett tag att bli säker på handen! Men det går.
Höstig manikyr, läs mer HÄR

#36 Jag tyckte det var jättesnyggt med guldglittret i färgen:).
#36 Alltid svårt att få med glitter på bild tycker jag, men IRL är det riktigt härligt. Tycker man att det blir för mkt att ha på alla naglar kan man ju ha sitt sugar crush som prickar etc.
Men ibland är det bara sååå nice med glitter 😃
_
#40 Vilka söta fåglar👍
#41 Tack så mycket :3
#43 Vad snyggt gjort! Är det du som har målat?
44, Ja, det finns jättemånga superbra videos på youtube om hur man målar med onestroke tekniken :)
#46 Du ska tro vad jag har försökt med onestroke, men inte har fått till den. Tartofraise's videos har jag gått igenom x antal ggr men har ändå inte lyckats.
Lyckliga du som kan fixa till en snygg onestroke*avis*
Vad har du för pensel?*nyfiken*
#47 Tack :) Övning ger färdighet! Så det är bara att nöta på. ;)
Jag har en liten platt pensel som jag fick med i ett nailart-penselkit från ebay, och innan det så klippte jag till mina egna penslar för att få till bra storlekar :)
#48 Du borde starta en liten kurs för oss som försöker men inte får in snitsen*s*. <--Skojar bara😉
Tycker jag har provat på penslar allt ifrån egenklippta, Kreatima's penslar och ifrån hobby-butiken i Liljeholmen. T om make-up penslar😃!
Men som du säger; Övning ger färdighet👍
Snyggt!
Mina första Gel naglar… Det var INTE så enkelt som det såg ut när andra gjorde det!! Därav slarvigheten…
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Och en slarvig fransk manikyr i Gel…
Det enda fingret som har en "tip" är pekfingret..

Åh vad jag älskar er alla! Blir så glad av era fina naglar och olika designer, man får så mkt inspiration 😃❤️
_
Läs mer HÄR

Åh! Tack så jätte mycket :)
I think more things before breakfast than people think all day 
#66 sjukt snyggt :D
I think more things before breakfast than people think all day 
Prickiga i gele 🙂
#74 Fint!
Har inte fotat naglar na på senaste tiden, men här är senaste iaf.
#74 Fina naglar!
#78 De gillade jag, sådär lagom sparkling men ändå lite partypiffiga
🙂
Vete tusan vad jag ska göra nästa gång.. får youtube'a lite så jag får lite inspiration ;D
_
#80 Snyggt! Hur gjorde du? jag vill också ha såna ☺️
_
#85 Tack 😃 Det är bara en enkel water marble, med ganska få droppar svart, för att få den "rökiga"-effekten. 🙂
#86 Åh.. jag bara måste hitta fler gröna färger, har bara en tragiskt nog. Älskar verkligen grönt och detta var ju skitläckert, tror det kan sticka lite i ögonen om man målar dem enbart i den gröna färgen men tillsammans med det svarta… ohlala! *ska härma dig sen när jag hittat en liknande grönfärg*
_
#89 haha det är mycket man vill ha! Svårt att välja var man ska börja. xD Just den här är från China glaze poolside collection. Kiwi cool Ada tror jag den heter^^ Riktigt snyggt lack faktiskt! Härma på bara haha :D
Så här ser dem ut för stunden🙂
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#101 haha tack så mycket! :D ja precis, det är ett glitterlack från Gina. :)

Mina nygjorda gelnaglar :)
Läs mer HÄR

Tråden är lite seg nu med alla bilder, fortsättning här! :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling