Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1901 ggr
leemland
9/26/13, 8:35 PM

Mörkgrönt

Hejsan. 

Jag undrar var jag kan få tag i ett mörkgrönt/militärgrönt nagellack. Har kollat sedan förra året men inte hittat något alls :S Kan någon hjälpa mig ?.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
[Lilyz]
9/26/13, 8:46 PM
#1

Jag köpte nyligen ett mörkgrönt nagellack på H&M, Khaki Madness heter färgen :)

Gnuttan
9/26/13, 8:50 PM
#2

Kicks - Army jacket är min favorit när det kommer till militärgröna.

leemland
9/26/13, 8:58 PM
#3

Tack ! Då blir de in på HM imorgon och titta :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
9/29/13, 9:48 PM
#4

Var på HM men där va inga gröna lacka alls. Inte någon av märkena dom har där :/ 

Någon som vet andra mörkgröna lack som man kan köpa i affär helst!?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

:holmgreen:
9/30/13, 11:10 PM
#5

Jag vet tyvärr ingen affär som jag är helt 100 på har det. Men kicks borde ha. Med tanke på att det finns så många olika märken av lack där. :)


malin_erika
10/1/13, 7:21 AM
#6

IsaDora har ett riktigt mörkt grönt som heter Loden Green (jag har inte provat själv, googla för att se bilder). Jag ser på Kicks hemsida att de har ett som heter In The Army också, men jag har aldrig sett det i butik.

Här är alla IsaDora:

http://www.kicks.se/isadora-b77/makeup/naglar/nagellack-c160/wonder-nail-wide-brush-p4969

Annons:
malin_erika
10/1/13, 7:23 AM
#7

Här finns också många tips på grönt:

http://www.vackerunderbar.se/?tag=gron-onsdag

Skulle också gärna vilja ha ett grönt nagellack men just nu vilar mina naglar.

leemland
10/1/13, 1:41 PM
#8

#5 #6 #7 Tack :D Ska genast kolla in hemsidorna :) Tur är att jag nog ska till en kicksaffär till helgen, måste bara komma ihåg att skriva upp namnen  :P Tack än en gång! :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

:holmgreen:
10/27/13, 10:20 PM
#9

Hittade du något snyggt lack? :)


leemland
10/28/13, 12:08 PM
#10

Ja då :) Det blev 2 stycken från Kicks :) De blev Army jacket som nämns tidigare och virgin olive eller något hette den andra :) 
Ha tyvärr inte hunnit testa någon av dom än då jag kör lite utan lack just nu :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: