Naglar iFokus

Naglar

Etikett: diskussioner
Läst 1589 ggr
:holmgreen:
0

Märket du ogillar mest?

Med inspiration från favoritmärkes-tråden, vilket är det sämsta märket enligt dig? :) Jag har lite svårt för Depend. Det var ett tag sen jag använde Depend, men har väl kvar några få någonstans. Det jag inte gillar är att flaskorna är så små, i och för sig så kostar de ju inte så mycket, men beställer man tex China Glaze från USA så kostar det lika mycket. Dessutom tycker jag inte att de håller så bra och därav är jag inget stort fan av Depend. :)

TatsuOni
0

Depend är det märket jag ogillar mest😛 Håller dåligt och alla flaskor jag har ägt har torkat otroligt långsamt de första tre gångerna för att sedan inte torka överhuvud taget.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Cederin
0

Oj, svår fråga! Jag tycker det är så olika från lack till lack, t.ex. ett Essielack jag har är perfekt i formulan medans ett annat är sämst. Samma sak med China Glaze och depend. Jag gillar faktiskt depend, har haft övervägande bra erfarenheter av dem :)

Medarbetare på Naglar och Hår

Ardennerryttaren
0

Helt klart Depend! Tycker att dom har ett rejält överpris på deras nagellack om man jämför med andra budget märken som har större flaska och mycket bättre formula, exempelvis Claudia och Kubiss. 
Dom torkar och blir sega otroligt fort, så man behöver massa thinner, vilket blir dyrt i längden. 

Men.. Depend har andra saker jag gillar, exempelvis deras myrrolja och nagelbandscream. Gillar också deras dip-in remover. 

Dessutom så ses deras nagellack som billiga, men om depend skulle ha en normalstor flaska (12 - 15ml) så skulle den kosta mellan 60 - 80 kronor.

[_hsleiufhbtv]
0

Colornails utan tvekan, dom där "billighets"lacken man kan hitta på ica. Dom blir tröga så fort, lacket chippar direkt och man får måla flera lager för att det ska täcka ordentligt. Riktigt hopplöst 😕

Frosstis
0

Depend!! Uhh

ettlitetalias
0

New York Color. Supertunna så tar typ 15 lager innan det täcker, och färgerna är skitfula. Repar jättelätt eftersom det är så många lager.