Hjälp med inspiration!
Hej folket! Nu har jag skrivit i så många trådar så jag vet inte vad, blir trött på mig själv haha. Men när man väl börjat så finns det så mycket att svara på. xD
I alla fall. På torsdag ska min syster ha en halloweenfest där hon ska vara utklädd till en läskig liten flicka. Tänk The Ring, men lite blod som droppar från halsen, osvosv. Då är frågan hur jag ska fixa hennes naglar?
Jag tänkte något ganska neutralt då det inte riktigt hör till hennes sminkning med färgglada orangea halloweennaglar, men vet inte riktigt hur jag ska göra. Förslag? :)
Måla neutralt lack med topparna i rött, typ fransk manikyr, fast blodigt :)
Det beror väl på hur mycket tid du vill lägga på naglarna. Men snabbt och enkelt är ju en fransk manikyr fast med svart och orange istället :)
Annars finns det jättemycket inspiration på halloween-naglar på youtube.
Detta är mina naglar just nu efter första försöket att måla mina naglar med detaljer.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Blood splatter naglar då? Eller det kanske blir för plottrigt :P
kanske typ ljus ljus ljus rosa, nästan vitt lack, med ett mattlack över! Typ läskigt!
Mvh Shy och Hannah
Men åh tack för alla svar! :)
Som sagt vill jag ha något ganska naturligt, annars blir hela looken failad. ^^
Har funderat lite och diskuterat med min syster, och någon ganska naturlig beige färg kommer det bli, sen om vi lägger till något får vi se! Jag som älskar att hålla på med sånt här vill ju försöka fixa till det lite mer än bara ett lack, men vi får se.
Tack vare era kommentarer så har jag en del idéer iallafall. :D