Naglar iFokus

Naglar

Etikettutrustning
Läst 11506 ggr
[morat]
1

Nagelförvaring

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur förvarar ni era nagellack, tillbehör osv?
Ligger de nedtryckta i en låda, eller har ni allt prydligt uppradat på en bänk?

Själv har jag en liten nagelhörna på mitt skrivbord men planerar att renovera och ge det en helt egen hylla då mitt förråd är påfyllt sen denna bilden togs. Glad

Zacinca
0

Jag har organiserat ganska bra, och har en liten byrå där jag har allting (lack, krämer, filar mm) Jag kan lägga upp bild om någon timme Glad

ssofia
5

Så här ser det ut hemma hos mig, inte jätte ny bild dock (den är från när vi flyttade in), men det ser fortfarande likadant ut. Ska köpa fler hyllor och sätta på väggen efter januari då vårt vardagsrum renoverats :-)

elrud
2

Jag förvarar alla mina grejer i påsar och lådor, har så mycket grejer (räknade bla. glitterburkarna för ett tag sen, kom upp i 109!!!) och lite plats så jag kan inte rada upp allt så snyggt Rynkar på näsan Så fort jag hyr nagelbord på nån salong så kommer jag kunna rada upp allt lika snyggt som ni har, wohooooo!

Har ingen bild på förvaringen men bjussar på en bild på mina uppradade glitterburkar!

Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se INSTAGRAM elvirarudback

[nadvard]
0

Mitt ligger i lådor i nuläget. Men skulle gärna ha någon bättre lösningGlad

leemland
0

Har mina nertryckta i en låda och lite här och var i huset :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[morat]
0

Om man ska vara ärlig så finns det nagellack lite överallt i huset här också! Men jag har iallafall en del av grejerna 'fint' uppradat på skrivbordet (för tillfället åtminstone Tungan ute).

Zacinca
12

Såhär ser det ut hos mig, en liten byrå utan lådor vid min säng. Uppe på den har jag färgade lack, toplack och underlack. Till vänster nedanför har jag krämer, nagellacksborttagning, nagelstärkare och nageloljor. Nere till höger har jag filar, saxar, poleringsfilar, och en trälåda där jag har tunna penslar, "dotting tool", makeup sponges, och stickers Skrattande

[nadvard]
2

#7 Viken bra lösning!Skrattande Praktiskt och snyggt!

:holmgreen:
1

Just nu ligger de flesta lite hur som helst i min byrå, och ovanpå byrån står ett 20tal nagelgrejer huller om buller. Skäms Jag måste rensa allt och göra i ordning en av byrå lådorna där jag bara ska ha nagel grejer. Måste få ordning på det här nu känner jag. ^^

SunsetValley
8

Fick en "verktygslåda" i julklapp där jag förvarar allting. Ser inte riktigt ut som på bilden, har fyllt den helt nu..

Kram Linnèa

Besök min blogg

4UbyU
0

Jag har en "Helmer" från IKEA till alla lack, filar, glitter mm, men removers får stå i badrummet.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00107874/

Emelie
0

Åh vad fint och smart ni har det! Glad

Själv har jag alla mina grejer på ett hyllplan i en toaletthylla från IKEA, Molger tror jag den heter.

Just nu står alla nagellacken i en låda på hyllplanet och sen alla tillbehör och liknande saker lite utspritt i badrummet. Inte alls kul för jag vill ha perfekt ordning bland mina saker, men efter jag flyttar den kommande helgen så ska det bli full ordning! ;)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Ceciliaolucifer
0

Jag har en fiskelåda från Ö&B ;) den är som en snygg verktygslåda. Finns i blått, svart och rosa. Mindre modellen ligger på 129kr och den största för 220kr tror jag. Kan lägga upp bild senare :) Finns bild här : http://naglar.ifokus.se/discussions/50e0508fd4ebea5285020daf-vilka-gor-egna-gelenaglar?participating-1

Paukku
1

eftersom jag har en 3 åring som är väääälfigt nyfiken så kan jag inte ha mina grejer framme =(( vi har inte heller något extra rum som jag kunde låsa och göra naglar i (oooh vad jag önskar att vi hade det)Så jag har mina grejer i nån gammal goodie bag jag fått nånstans och sen uv lampan och filen i hallskåpet! Det blir lite pyssel varje gång grejerna ska fram! Om jag skulle göra naglar som yrke skulle jag bygga en friggebo på tomten och göra iordning en studio :D men jag kan inte jobba med det pga alla dofterna…. Kan inte ens använda nagellack längre!

Så jag använder envart gele då det luktar minst!! Vilka fina lösningar ni gjort!!

Paukku
0

tänkte på den här tråden när jag var på ica maxi :D de hade en plastback för sy tillbehör, och den tror jag att jag bara måste köpa nästa gång!! Nere var det ett stort fack om jag inte minns fel och ovanpå ett helt plan med massa olika småfack som är tänkta för sytrådar men skulle vara perfekt för glitter, nagel lack, oljor etc… inte nåt man bär med sig direkt men lätt att plocka fram hemma! tror den bara kostade 129, varför köpte jag inte den dummma mig :D

Paukku
0

hihii jag fick äntligen nånstans att förvara mina nagel grejer !!! Denna fick jag i alla hjärtans dag present av min sambo ♥

Paukku
2

och så misslyckades min zip uppladdning…måste väl ladda upp en och en här eller?

Paukku
0

och såhär ser den ut ihopfälld, lätt att ta med också 😃 synd att uv lampan inte fick plats hihii!

[morat]
0

#19 Praktiskt! :)

Paukku
0

Ja iom att jag inte kan ha grejerna framme hela tiden är det super enkelt att ta fram och stoppa undan igen…det bara kliar i fingrarna nu jag måste få göra lite naglar ikväll hihii!

Jamie+Engla
0

Åhhhh! Jag vill flytta ut i min friggebod nu! Så jag kan ha min nagelhörna! Har tyvärr lite lite plats nu, 13 kvm (3 STORA akvarie, en hund, säng, skrivbord osv) Min friggebod blir nog på 25 eller 35 kvm, lutar mot 35…

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

:holmgreen:
3

Äntligen har jag fixat lite trevlig förvaring! Haft mina grejer på en stor hylla förut, det var inte direkt lätt att hitta rätt lack. Men med den nya förvaringen ser det ut såhär. Jag har dock runt 25 lack som inte får plats på hyllorna, så ska skaffa mig 2 till. Dessutom har jag 6st lack på ingång, så behöver verkligen fler hyllor. Börjar med två till, så får vi se hur många fler jag behöver i framtiden.

Odette
0

Vad ska man göra åt nagellack som torkar ihop i flaskan? Super irriterande ju… Men det verkar ju funka att ha dem i rumstemperatur? 🤔

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

leemland
0

#24 Sök på sidan så finns där olika tips om just de :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/