På riktigt?
Någon som beställt? :P
Såg också den annonsen på facebook, men tänkte att det är väl någon falsk marknadsföring bara så klickade inte ens på länken.
#1 Det är de säkert, såg den också på facebook :)
Det är en typ av abonnemang.. Det kostar! Så det är verkligen för bra för att vara sant..
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Man måste betala 6kr för leverans. Och så accepterar man ett medlemskap som kostar 299kr varje månad.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Hur att jag inte gick på den. Därför jag la ut den här. För de är väldigt många som går på sån skit :(
Jag klickade på den och när jag kom till "6 kr för leverans" klickade jag ner sidan. Vägrar, står det gratis ska det vara gratis också. ;)
Man får väl inte hem nån räkning bara för att man fyllt i första sidan och sen klickat ner sidan? Fyllde bara i namn, adress & mejl. Får jag hem något ska någon få se på arg tjej.
#6 Har du inte bekräftat din beställning så kan du vara lugn. :)
#7 Okej :) nä jag klickade ner så fort jag såg betalsidan.
Tråkigt när dom lurar folk så :(
Det är ju just så dom tjänar pengar .
Men jag håller med dig.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#10 Det är ju de :/