Naglar iFokus

Naglar

Etikettköpes-och-säljes
Läst 1866 ggr
Charlott_
0

På riktigt?

[Kamillah]
0

Såg också den annonsen på facebook, men tänkte att det är väl någon falsk marknadsföring bara så klickade inte ens på länken.

Charlott_
0

#1 Det är de säkert, såg den också på facebook :)

leemland
0

Det är en typ av abonnemang.. Det kostar! Så det är verkligen för bra för att vara sant..

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

jollycox
0

Man måste betala 6kr för leverans. Och så accepterar man ett medlemskap som kostar 299kr varje månad.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Charlott_
0

Hur att jag inte gick på den. Därför jag la ut den här. För de är väldigt många som går på sån skit :(

Jessicahagstrom94
0

Jag klickade på den och när jag kom till "6 kr för leverans" klickade jag ner sidan. Vägrar, står det gratis ska det vara gratis också. ;)

Man får väl inte hem nån räkning bara för att man fyllt i första sidan och sen klickat ner sidan? Fyllde bara i namn, adress & mejl. Får jag hem något ska någon få se på arg tjej.

kickikal
0

#6 Har du inte bekräftat din beställning så kan du vara lugn. :)

Jessicahagstrom94
0

#7 Okej :) nä jag klickade ner så fort jag såg betalsidan.

Charlott_
0

Tråkigt när dom lurar folk så :(

leemland
0

Det är ju just så dom tjänar pengar . 

Men jag håller med dig.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Charlott_
0

#10 Det är ju de :/