Önska Artikel
Finns det något speciellt ni vill läsa om? Har ni några önskeartiklar eller liknande? Skriv det isåfall i denna tråden så att jag och de andra medarbetarna/sajtvärden kan inspireras när vi får tid över till att skriva artiklar.
- Redigerat 2020-12-04 13:01 av Niklas
Som jag skrev i artiklen om nagelbandsolja:
Ett förslag till artikel är daglig nagelvård och lite om de produkterna som används, något liknande som denna alltså.
**MVH Cerrolyn
En sån arktikel kan jag fixa :)
Nehe, det gick inte att skapa en ny artikel -.-
Det är bara Sajtvärd och Medarbetare, vad jag vet, som kan göra artiklar. :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Du måste vara artikelförfattare, Medarbetare eller sajtvärden för att skriva artiklar. Men du kan ju be om att bli artikelförfattare. 
**MVH Cerrolyn
En artikel om olika huskurer som är bra för naglarna är jag också intresserad av.
**MVH Cerrolyn
#3 om du har en artikel du vill ska publiceras, posta den till mig så fixar jag det! 
En artikel om gelnaglar och eller akrylnaglar. Vad man behöver för att göra det och kanske lite steg för steg.
**MVH Cerrolyn
Skulle vara kul att läsa om olika nagellack-sorter. Hur länge dom räcker, pris, hur dom täcker, olika färger, mm. :)
Hälsningar Lurvas11
HUr man tar hand om sina penslar. Hade varit såå bra :)
Spruca
Om giftiga ämnen och påverkan på naglarna med olika metoder som gelé mm.
Och sedan också om hur man ska sköta sin naturliga nagel bäst. Vilka filar man ska använda osv.
Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.
Finns det några artiklar på G, sugen på att läsa… 😛
**MVH Cerrolyn
Jag vill också läsa! :)
Det kommer upp någon om ett par dagar, håll tillgodo! :)
Jag skulle vilja ha en artikel om nail art med dualforms :)
Jag skulle vilja ha en artikel om hur man gör Water Marble :)
Hälsningar Lurvas11
#16 Om du går upp till vänster och klickar på artiklar så finns där en om Water marble :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#17 Aha, ser man på 😃
Hälsningar Lurvas11
Hej! Jag gör gärna en tutorial om hur man bygger i gele, om ni vill lägga till mig som artikelförfattare?
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
#16 jag med!
#20 Kolla mitt svar i inlägg #17 :)
/ J
Jag är såååå otroligt nybörjare på detta då jag vart nagelbitare hela mitt liv. Men äntligen så har jag lyckats få dem att växa ut, få dem hyffsat jämna o hittat en massa läckra nagellack. men vill kunna "måla" mönster på dem. men har ingen aning om vad som behövs eller vart man får tag på det. 😇
Hälsa gärna på mig på Facebook.
Huskurer för naglarna
Skulle vilja se typ.. Topp tio nagellack som ni köper in och så testar typ fler än tio och sätter betyg!
Finns det bara en artikel? När jag trycker på "ARTIKLAR" så finns det bara en artikel och alla inlägg till den.
#25 Nä där finns en del :) http://naglar.ifokus.se/articles/521e28b0ce12c45dfa001e6b-att-laga-en-bruten-nagel?readstate=false&articles-1
alla till vänster är artiklar, inte bara den som kommer upp direkt.
/ J