Naglar iFokus

Naglar

Etikettallmänt
Läst 2247 ggr
luddtuss
0

Seche vite

Efter att ha läst lovord om detta fantastiska överlack har jag nu testat. Säger bara: Halleluja!!! Det funkar ju precis som alla sagt!! Lacket torrt på en gång, me like🙂

Tyvärr stämde även det jag läst att det kan krympa ihop lite med vissa lack, så gjorde det för mig, idag ihop med ett Isadora nagellack och OPI-underlack. Jag alltså en liten rand utan överlack längst ut på nageln. Gjorde jag nåt fel? Vad kan jag göra för att undvika detta nästa gång?

Cederin
0

Kapsla in fria kanten :) Dra penseln längst ut med kanten så minskar även risken för senare tip-wear.

Medarbetare på Naglar och Hår

luddtuss
0

#1 Tack för tipset:-) Ska göra om naglarna sen och testa detta.

:holmgreen:
1

Säger samma sak! Förstår verkligen inte hur jag har överlevt utan det här fantastiska topplacket! Seche vite forever in my

MaaariaS
0

Blir nog ett sånt här, för jag höll på att bli galen igår 😂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

MaaariaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag blev det ett sånt😃Ska testade så snart jag kan 😂

luddtuss
0

#5Bästa uppfinningen i världen!! Jag fick på riktigt ett halleluljaögonblick!!

MaaariaS
0

#6 Underbart 😂Det ska bli riktigt kul att testa det !!!!

Lyan
0

Var köper man det?

MaaariaS
0

Kicks bla

Cederin
0

#8 Om du orkar vänta i ett par veckor så kan man även beställa på Ebay från USA, det blir hälften så dyrt trots frakt :)

Lyan
0

#9 Tack

#10 Tror inte jag ger mig på att beställa utom landet man tack för tipset

Cederin
0

#11 Kan säga att jag tvekade till en början också, men vet flera säljare på Ebay som är helt safe att beställa från! Har aldrig varit några problem :) Men gör som du vill!

Charlott_
0

REQ:s topplack torkar också jätte snabbt, nästan på 3 sekunder, helt otroligt!!!! :O

Men Seche vite hörde jag tidigare idag skulle vara lika bra, men att den va dyr. Hur mycket kostar den? :)

MaaariaS
0

#13 Kommer inte riktigt ihåg vad jag betalade för den på kicks men 129-149 kr 🙂

Charlott_
0

#14 Ska testa den tänkte jag, Fick höra om den för första gången idag så toppen att jag hitta detta inlägg ;)

MaaariaS
0

#15 Helt underbart bra är den 🙂

Cederin
0

Ett alternativ till Seche Vite som jag precis klickat hem är Poshé :) Ska enligt recensioner vara lika bra eller bättre än Seche! Köpte min för $6 inkl. frakt!