Senaste inköpta #2
Rakblad funkar bäst att skiva dem med, håll med båda händerna och se till att göra dem så tunna som möjligt.
Lite nya saker..

Beställde detta från www.bornprettystore.com ,
5 nail wheels, 6 rullar nail art tape, glitter, olika färger, buffer, 15 penslar, 4 nagellim, 5 dotting tool, 3 rhinestoneshjul :)
Fri frakt och billigt :)
Puttar upp tråden med mina nytillskott haha. Fyller år idag, så detta var det jag fick i nagelväg. :) 3st china glaze lack, 2st isadora sugarnails, 1glasfil, 4nail art penslar med dotting tool på en av penslarna och till sist massor av övningsfingrar! Orkar inte ens räkna dem haha.
#6 Hahah och huuuur kunde du se det?! Sämsta bilden ever, men det är dem! Testade faktiskt Wine direkt, grymt snygg och höstig färg!
Var uppe på stan idag och kollade efter Isadora sugar crush i färgen Wine men det hade dom inte,så jag kollade lite på den i guld och då såg jag ett annat nagellack som jag tyckte om(blev lite sur att Wine inte fanns 😂)
Så idag köpte jag Maybelline color show brocades, knitted gold och Seche Vite 🙂.Ska testa dom sen när mitt lack jag har nu börjar se dåligt ut,Jag har haft det sen Tisdag och det ser fortfarande bra ut 👍
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Var i Tyskland i helgen, hittade sjukt billiga nagellack. Ett svart från Essence för 15 kr. Köpte också Gel-look top coat från Essence (för 17 kr), och två base coat från Essence (också 17 kr st) (XXL nail thickener och 24/7 nail base) :)
Fick 2 glasfilar och 12 akrylfärger. Nu jäklar ska jag öva på one stroke metoden!
#13 Vad heter den bruna färgen och vilket nr är det?
#13 menar du den silvriga till vänster? Det är silver sparkles 651 :)
#16 Nej den andra från vänster 🙂
#17 Den är silvrig. :) Bilden luras kanske, men på min skärm ser den silvrig ut :0 Det är den jag skrev ovan. ^^
#18 Hmm ok,får titta på den när jag åker upp på stan för att se hur den ser ut.Kan vara min skärm som luras 😃Tack !!!