Nagellackspenslar
Kan man köpa nagellackspenslar någon stans? Alltså sånna penslar som man "får" när man köper lacken :P
Hoppas ni förstår hur jag menar :D
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Det finns tomma nagellacksflaskor att köpa och då ingår en pensel. Jag vet dock inte vart man kan köpa bara penseln tyvärr.
#1 Okej. Tack :) Var kan man köpa dom med flaskor också ?
Synd att det inte går, att bara köpa penslar …
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Jag skulle nog söka på ebay, annars kan de ha flaska+pensel på head2toebeauty. Värt att kolla i alla fall! :)
#3 Okej. Tack så mycket ska se om jag hittar något :)
/ J
#2 Googla "tom nagellacksflaska" så kommer det upp ganska mycket. Här har dom för 12kr. Penseln såg dessutom bred och fin ut då den brukar vara ganska smal :) http://www.ntnails.se/tillbehor/tom-behallare/nagellacksflaska-15-ml
#5 Tack så mycket! :)
Ska kolla upp allt imorgon , börjar bli lite för trött för att kolla och räkna på sånt nu :P hahaha
/ J