Naglar iFokus

Naglar

Etiketttips
Läst 1618 ggr
Saprey
0

Tips på bra start kit

Hej jag behöver tips på billiga och bra start kit till naglarna! Känner att jag har kommit så långt att jag vill ha penslar och så😊😊

leemland
0

Hur menar du med startkit?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Saprey
0

#1 jag menar penslar, sånt där pulver och vatten så att man gör gelenaglar typ (glömt vad det heter :/) såna som man gör prickar med. Ett slags startkit😊

leemland
0

#2 Okej. Det finns så sjukt många olika märken när du ska göra gelnaglar. Och då jag inte själv gör de så överlåter jag den frågan till någon annan :) Men vad jag vet så använder man inte vatten när man gör gelanglar ;P 

Ett sett med penslar kan du hitta på ebay, tradera, amazon etc 
Sån du gör prickar med heter dottingtool och det finns också på ovanstående sidor :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Saprey
0

#3 Haha ja du har säkert rätt jag visste inte😊 tack för tipset❤️❤️

leemland
0

#4 Okej. Kolla uppe i länksamlingen, vet inte om dom har lagt in något där :) 

Här har du en sökning på tradera med nailart och HÄR har du en uppsättning penslar. :)  Har själv bara handlat på tradera när de gäller sånna saker så de är därför jag skickar dom :P

/ J 

Cederin
2

Jag skulle föreslå att du börjar med nail art! Det är helt riskfritt till skillnad från gelé och finns mängder med billiga och bra tillbehör. Sök på t.ex. "nail art brush set" på t.ex. eBay och du kommer få upp massor. En annan sida jag ofta beställer ifrån är bornprettystore! :)
För att enklast göra nageldesigner så kan man använda akrylfärg och vatten istället för nagellack🙂 Även det finns på eBay och bornprettystore.

Medarbetare på Naglar och Hår