Naglar iFokus

Naglar

Etikettdiskussioner
Läst 1522 ggr
leemland
0

Hur ofta tar ni bort ?

Hur ofta tar ni bort erat nagellack? Om det inte flisar sig och så såklart.. 

Låter ni det sitta på tills det flisar sig eller tar ni bort det när ni inte känner för att ha det längre? :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[rumelle]
0

Jag har oftast bara nagellack på helgerna eftersom jag inte kan ha det på jobbet. Dessutom tar jag gärna bort det så fort det börjar flisa sig ändå, vilket oftast är efter 2-3 dagar.

ssofia
0

Mina gellack naglar gör jag om ca var 7e dag just nu, när jag jobbar mer intensivt blir det var 14e dag.

:holmgreen:
0

Jag byter nail art varannan dag. Ibland varje dag. Sen händer det ju saker i livet som gör att man kanske inte har tid eller liknande, då kan det såklart gå längre mellan. :)

Papaya
0

Försöker hålla mig till var 7e dag, naglarna gillar inte nagellacksbortagningen direkt. ;) När lacket börjar lossna kan jag bättra på och sedan på med nytt lager överlack så ser det helt okej ut ändå. Det lacket jag har nu (liquid sand) har jag haft i 8 dagar, planerar att det ska få sitta ytterligare några dagar för mina naglars skull. :)

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner