Naglar iFokus

Naglar

Etiketttips
Läst 2795 ggr
nea-ikea
0

Nytt baslack, vilket?

Hej, jag har kört på depends baslack ett tag nu och nu börjar  det ta slut. Så jag undrar vilket baslack ni tycker bäst om?

Cederin
0

Jag kör just nu på Essie - First base. Dock tycker jag inte att det håller så bra som det lovar. Ett baslack jag hört mycket gott om är Orly Bonder!

Medarbetare på Naglar och Hår

Zacinca
0

LCN Diamond Power, Essie Help me Grow, och ska snart beställa Essie protein base coat, som jag aldrig provat, men har hört mycket gott om :)

nea-ikea
0

Hann köpa ett från Isadora, gillar det! Fungerar både bra till baslack och topplack 😃

Nästa gång blir det nog Essie :)

leemland
0

Lämnar ett litet spår här då jag själv är ute efter ett bra baslack :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Zacinca
0

Använder just nu Essence 24/7 nail base, som är det bästa jag provat. Kombinerat med ett lager Seche Vite Dry fast top coat så håller nagellacket i över en vecka :)

:holmgreen:
0

Hm.. behöver också ett nytt! Har Essie-first base och är sådär nöjd. Nästa baslack kommer därför bli något annat. Vet dock inte vilket! :0

EvaLuna
0

Mavalas Super base tycker jag är helt ok. Prisvärt!

[Glitterregn]
0

Jag gillar Mavalas Super Base jag med men jag gillar inte penseln. Den är för smal och efter ett tag blir lacket segt tyvärr. Är väldigt sugen på ett från Essie, bra kvalité och jag älskar deras borstar.

Eklang
0

Jag har Essie - Rock Solid, och jag tycker det funkar ganska bra! Brukar ha det när jag jobbar (stalltjänst) och då fungerar det prima för att skydda naglarna när man drar i hö och sånt. 😃

Emma, medarbetare på Hästfoto.

[Glitterregn]
0

#9 Om det håller i stallet måste det verkligen vara bra. Har aldrig lyckats få lacket att sitta efter en dag i stallet ;)

Eklang
0

#10 Det är rätt bra! :) Men jag har iofs ALLTID handskar på mig när jag jobbar, för annars har jag inga naglar kvar alls.. Eller ja, jag har inte haft det de dagarna när jag inte har lackat ;)

Emma, medarbetare på Hästfoto.