Stämmer det ?
Kom in på denna länken precis: http://livsstil.se.msn.com/style/f%C3%A5-manikyren-att-h%C3%A5lla-l%C3%A4ngre#image=1
Och på 5:e bilden står det: “Applicera lacket när basen fortfarande är lite kladdig' . Stämmer det verkligen? Har alltid läst/hört/blivit tillsagd att man ska vänta till varje lager har torkat innan man sätter på nästa..
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Men depends vanliga topplack fungerar det inte för mig, då blir allt kladdigt men med REQ topplack blir de jättebra, Så jag tror de beror vad det är för produkter man använder :)
Nej det stämmer inte. Dessutom så håller lacket sämre om man polerar nageln helt blank. Det är grundläggande att en matt yta har bättre fästförmåga 🤔 Lite roligt var även att det står att man ska ta bort överflödig olja på nageln, men använda en vårdande remover. Vårdande remover innehåller oftast olja, haha… Nä, jag skulle inte lita fullt ut på den guiden.