Naglar iFokus

Naglar

Etikett: allmänt
Läst 1798 ggr
MaaariaS
0

Ska jag ha ett nagelack under ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köpte idag ett glitterlack och jag vet inte om jag bara ska ta på det efter baselacket eller om jag borde ha nån riktig färg under innan jag lägger på glitterlacket?

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

leemland
0

Det är ju en smaksak. 
Det jag gillar gillar kanske inte du :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

MaaariaS
0

Sant…jag testade med denna gång och ska testa utan nästa gång för att se vilket som är bäst🙂

leemland
0

Okej. Ja de blir nog bäst :P Testa både med vitt och svart under glitterlacket :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Kelin
0

Om det inte täcker, kan du prova att ha ett lack i ungefär samma nyans under!

MaaariaS
0

#4 Tack ja jag testade ett i rosa under och det blev jättebra🙂Nästa gång ska jag testa utan och se om det täcker utan lack under 🙂

[Älskamig]
0

Jag har 2 st glitterlack hemma. Ett ifrån Depend, med silvrigt glitter, men det täcker inte. Blir bara 2 eller 3 glitterkorn på nageln första lagret, och andra kanske det blir 5 eller 6 .. o.o ' Köpte även ett rosa glitterlack som liknande det du har, och det blir INTE bra om man inte kör med något under, tycker jag.. :P