Tips på nagellack
Jag är trött på mina gamla nagellack. Har ni några favoriter? Pris? Och vart har ni köpt dem? :)
Jag skulle så gärna vilja ha Isadora Sugar Crush, men det får bli någon gång när jag har råd. ;)
Jag gillar verkligen Isadoras lack :) Brukar köpa dom på Kvantum och dom kostar "bara" 69 eller 75 kr (kommer inte ihåg) :P haha.
Sen så gillar jag numera också Depends lack, förutom överlacket som ändrar färg på lacket.. :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#0 Jag älskar China Glaze, Essie och OPI. Jag beställer mina från ebay, har aldrig haft några problem :)
Jag gillar China Glaze, OPI och Isadora. Jag beställer framförallt från Head2toebeauty, men Isadora köper jag på kicks för 69kr. :) Juste, jag gillar även Ginas egna lack, i butik kostar de 39kr/st eller 3 för 99kr.
China Glacz utan tvekan! Kolla på nätet.Vissa firmor har låga priser på dem.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag ÄLSKAR isadoras lack. Jag beställer mina på lyko.se och har studentrabatt så det blir pyttelite billigare :D
Jag köpte faktiskt 2 stycken nagellack på City Gross igår, hörrni! 15 kr styck har jag för mig att det var. Kommer dock inte ihåg märket nu, men det var inte Wet N Wild i alla fall (tror dem kostade 44/45 kr).. Anyway, super bra verkar de vara. Köpte ett korall och ett svart. Det verkar räcka med att man penslar en gång, så syns det inte igenom! :D Testade att pensla två gånger, men då blev det geggigt :c
Essie är just nu mitt favorit märke. Jag gillar att färgen är så stark att det inte behövs mer än 1-2 lager för att få en fin och jämn yta. Mina favoritfärger just nu är Eternal Optimist och Cute As A Button tror jag. :)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Jag gillar Farmec, tror dock inte det finns att köpa i Sverige.
Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.
Jag är en medis på Barnens iFokus.