Köpes
Hej, jag undrar om nån vill sälja en UV-lampa till mig? Jag har hittat nya lampor på nätet för 249:- men köper hellre en begagnad för en hundring, då jag ändå bara tänker använda den till mig själv, alltså inte mer än ca två ggr i månaden.
Finns på ebay för ca 150 kr, fri frakt från kina. Har beställt precis nu så jag väntar på en 😃 Tar ju iofs några veckor att få hit.
Åh, du måste berätta sen om den är bra:-)
Har en helt vanlig 9W UVlampa som jag tänkt lägga undan ;P Kan släppa den för 90kr + frakt och frakten kan inte gå på så mycket. Då ingår även 2 helt nya oanvända UVrör.
Tjo, har nu äntligen testat mina nya grejer. lampan kom rätt snabbt men har fått stå i väntan på lacken.. Är sådär nöjd kan jag väl säga.. :(
Lacken verkade ha vårt att torka trots flera minuter i lampan, som var rätt stor men smidigg med en 120sek-knapp.
Första lagret med färg bara skiktade sig men jag fortsatte måla och det verkade ordna upp sig. Men överlacket verkar inte vilja torka, är liksom kladdigt hela tiden. Blää..
Hmm.. kommer nog ta ett tag att lära sig hur allt det här funkar för jag tog remover lite lätt bara på nageln och tag bort kletet bara och under verkar det vara en glansig och hård yta som jag nog kan låta sitta kvar. 😃
Kan nog tillochmed tycka att det ser rätt okej ut för o va första försöket!!
I vilketfall som helst är nog inget av trasslet själva lampans fel, så kör du på ebay TS.

Jag tycker det ser bra ut. Hoppas det håller länge.
>>>Malum domesticum<<<