Hur många nagelack har du?
Jaa, hur många nagelack har du egentligen? Vore kul och veta! Jag har32 hos pappa och lite fler hos mamma!:)
Ladda gärna upp bild på ditt favorit nagelack också, loch tipsa om vad det nagelack är bra på och så.:)
Jag har 77st. Mitt favoritlack är från mavala, färgen heter "New Delhi". Jag älskar mavalas nagellack. Dom torkar fort, är lätt att få till en jämn yta och dom finns i många färger :)
på tok för många ;) Har 107 stycken nagellack och 15 top/baslack hos min pojkvän och mellan 60-70 hos mina föräldrar. Man kan aldrig ha för många nagellack ;)
Min favorit just nu är nog ett Zoya i färgen Storm.
Oj!! Gud så många ni har!:) Ja, mavala är bra har tre stycken av färgen new dehli, haha!
Har just nu 64 st :)
Jag äger ca 200st, var ett tag sen jag räknade. Men ah, ungefär. :)
Var ett tag sen jag räknade, men runt 100st skulle jag gissa på. :)
En gammal bild på en del av min nagellåda
Lyllo, du har ju både från opi o essie, har bara ett från essie:(
Någonstans emellan 55 och 60. Är osäker på vilket som är min favorit, alla är fina och passar till olika tillfällen 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag har 266 st lack och ett 30tal över- och underlack. Väldigt varierande märken bland annat OPI, Essie, China Glaze och KIKO.
Herregud, och här sitter jag med 3 st nagellack! Kanske dags att shoppa lite? :P
Haha jag vet hihi nån gorde en tråd om Guldmynt, de andra hae typ 2999 och här sitter jag med 11:P
Jag tror jag börjar närma mig 300-sträcket.. inte räknat på flera månader :)
Omkring 200st sist jag räknade, så omkring 250st nu
Alltid Oavsett
typ 30-40 stycken tror jag.
Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉
Börjar nog närma sig 300 skulle jag tippa, dock använder jag nästan bara mina Essie och China Glaze🙂
Stay true stay you
cirka 15 kanske, blir så less när jag vill göra någon design och inte har rätt färger 😭
Mvh Shy och Hannah