#2 Jag får aldrig bra bilder jag heller 🙂
Vad är det för nagellack?
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#3 Isadora röd som bas och sen har jag Isadoras nagellack med sånt där guldigt grejs över :)
#5 Oj vad fint! Hur i hela världen har du gjort dom?
#6 Tack :) akrylfärger och mycket målande haha ^^
#5 Jättefina 🙂
#8 tack :)
Svårt att göra dem rättvisa med en mobilkamera, men målade silvriga tippar på mina naglar igår kväll. Pga jobbet är det väldigt sällan jag kan ha långa och/eller målade naglar, så man får ju passa på när det är lite ledigt runt Jul. :P
Måste bara får tillägga att jag är jäkligt stolt över mina naglar nu. Var nagelbitare i över 20 år, de var nedbitna så att fästet var hälften så långt som det är nu. De senaste 7 åren har jag successivt lyckats minska med bitningen och nu har jag inte bitit alls på över ett år. :)
#13 snyggt! Gud vad kul att du lyckades sluta bita! Applåder :D
#5 Önskar sååå innerligt att det var jag som målat detta!!!! UUUUSCH så jedrans snyggt.. man dör ju 😡
Här är mina värsting naglar hihi, blev lite jul/vinternaglar med snögubbar och granar :p
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#17 Åh vad glad jag blir! Tack så mycket 😊
Du har själv en riktigt snygg design där! Me like 👍
#18 Nästan så jag ber dig dra lös de naglarna och posta dem till mig.. så jag kan klistra fast dem över mina egna haha. Meeen det skulle kanske vara lite äckligt så jag skippar det ;D
Jag är nog mer för att göra figurer å sånt, är lättare på nåt vis. Tycker det är jättesvårt att planera hur man ska måla en nagel, vilka färger man ska ha osv. Tycker det är betydligt lättare om man hittat en design man gillar så kan man försöka härma istället för att hitta på eget. Det är inte min starka sida :/
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#19 Hahahah usch! Jag är precis likadan! Härma är också min starka sida, manikyren i #5 är inspirerad av en målning hahah. Har jag inspiration av något som jag kan härma så går det betydligt bättre! ^^
Mina nya vinternaglar, snodde design idén från en annan tråd 😉
_
#25 Fina :) Annorlunda att se dom så på bild såhär än i en video :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#25 hihi jaa, jag trodde kvistarna skulle vara enkla men det tog sin lilla tid innan jag kom på hur jag skulle göra dem. Men nu vet jag tills nästa gång 😃
_
#25 Jättefina ❤️
Jättefina! Är det dina riktiga naglar? :)
Mina nuvarande naglar, målade med OPI's Kiss Me at Midnight. Är lite smått förälskad i det lacket.. 😊
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Mina nya julaktiga naglar :)
_
En till bild :)
_
Lekte lite med de röda naglarna och la till lite glitter
längst ut, blev rätt nice men var jobbigt sen att ta bort ;D
Glittret satt som bara den..
_
Såhär ser de ut nu! :p
_
Asså gud vad fina nagelband alla har. Mina är typ behf. 😛
//Flöffo
#33 Blev kär i dina naglar 😍 hihi
#40 Vad kul ^^ Tack. :)
#38 Galet fint målat! Bra färgval tycker jag. :)
Mina nuvarande naglar är lila-glittrande, ser mycket glittrigare ut i verkligheten. ;)
//Emma
#41 Är det dina riktiga naglar? Jättefina verkligen :D älskar färgen
#41 Så snygg med lång nagelbädd, vill själv ha lång, men har typ ''medium'' eller vad man ska säga :P
#42 Det är det! Tack så mycket. :) #43 en klar fördel är att naglarna ser långa ut utan att behöva sticka utanför fingersättning så ycket. Bra när man hänger i stallet och inte vill att de går av i tid och otid. :P
//Emma
#44 Sant :)
#44 Ja det måste vara riktigt praktiskt, jag har inte heller lång nagelbädd. Lite fuskigt faktiskt ;(
_
Vad menar ni med lång nagelbädd? 🙂
//Flöffo
Ser att mobilens autocorrect ville lägga sig i.. Menar naturligtvis fingerspetsen i inlägg #44! ^^
//Emma
Vilket lack använderndu Papaya? Dööööör så snyggt!
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Rockstar heter det, från Gina Tricot. Tror jag fick tre lack för 100kr, de har många fina glitterlack faktiskt! :) Som håller bra med.
//Emma
#51 Wow, snyggt! 👍
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#51 Fina! Gillar färgerna :)
_
#52 #53 Tack så mycket :)
KöttbulleKorv
Jag borde bli bättre på att ladda upp här.
I alla fall. Detta är ett par lager mörkblå akrylfärg med Mavalas Trinidad över samt H&Ms Wintersky, som skiftar i silver, lila och grönt.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Dagens naglar ser ut såhär. :) Ser över lag bättre ut på håll, inte minst glittret. Gillar dock kombon blått/silver, känns lite lyxigt en fredag som denna. 😛
//Emma
#60 Wow, vad fina 😃
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#61 Taack! ❤️
Är det dina riktiga naglar 🙂? Hur gjorde du!? Måste ha varit jätte svårt 😉
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#63 Antar att frågan var till mig?
Ja det är mina naturliga naglar och nej det var inte så speciellt svårt. Bara att börja med en mörkblå bas och sen dutta på lila/rosa/blått. Sen avsluta med stjärnor och glitter.
Smilla berätta om lacket snälla! Sjukt snyggt!
Grönmålade naglar gjorda med Running in Circles från China Glaze. :)
//Emma
#68 Vilket häftigt lack!
#68 Det vill jag också ha, sjukt läckert!
_
Lekte lite med tejp på de befintliga naglarna:
//Emma
Oj vad detta var svårt att få bild på.. :o Svart bas i alla fall med två olika röda glitter. :)
//Emma
#1 mina såg ut exakt sådär i december med! gör mina tår fortfarande i och för sig ^^
#71 Fiiiint! Vill också leka med tejp nu hehe 😇
#77 Måste vara oerhört läckert IRL!
_
#79 En kompis tyckte det såg ut som lava, och det gör det väl kanske haha
//Emma
#83 Älskar verkligen dina naglar 😍 haha så fina! Dem ser så starka ut, vad gör du? :)
#83 Åh tack! Ja, dom är ganska starka. Kan ha dem i princip vilken längd som helst, för dem skivar sig inte alls.
Har skrivit ett inlägg HÄR om min nagelrutin, hoppas det var till någon hjälp :)
#83 Ååh så spännande, ska läsa :D

Läs mer HÄR :)
Dagens enkla :)

Läs mer HÄR
#94 Minst sagt!^^
Ville ha något enkelt efter att ha kämpat med att gnugga bort glitterlack.. Så det fick bli svarta tippar. :)
//Emma
#97 Gulligt :D
Efter en lång tids sjukdom så är mina naglar otroligt sköra, så blir det väl om man inte får i sig någon näring på 3 veckor + ingen nagelvård what so ever på 2 månader :S Därför valde jag att fila ned dem, och idag kände jag för första gången sen nyår att jag ville fixa naglarna. Härlig känsla :') Idag blev det en riktigt enkel design med en glitterblandning, och bilden gör som vanligt inte glittret någon rättvisa .-.
Älskar att titta in här och få inspiration, Tack hörrni! Hittat många härliga och snygga naglar sen sist jag tittade in, då blir man sugen på att måla lite eget 👍
_
Detta lacket har snart suttit i en vecka, håller riktigt bra. :) Ett sugar nails från Isadora.
//Emma
#108 Om du söker på fransk manikyr på youtube kan du få se många olika taktiker på fransk :)
Jag brukar köra på att jag börjar från ena sidan och målar rakt över nageln (längst med tippen)
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
#110 Tack för tipset! :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
/Agnes & Långöronen♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

#38 Gud vad snyggt 🙂
Önskar jag kunde måla naglar då mina är himla långa och jag har mycket att jobba med, men kan tyvärr inte, super fint allihopa
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#118 Har du målat dragkedjan för hand eller är det ett klistermärke av nåt slag? Annars är du vääldigt stadig på handen! ;)
Här är mina påskharar! Jag hade inte tänkt måla harar på ALLA naglar, men de var så roliga att göra ☺️

Vänster tumme :)

Höger, denna hare fick lite andra ögon. Men tycker både e söta ^^
_
För ett tag sen hade jag dessa, lite blommor :)
(vänster och höger hand, ljuset var lite olika på bilderna dock)
_
Nu har jag dessa! Gjorde dem klar igår, tog sin lilla tid att pilla dit alla småeffekter 😃
Tyvärr syns ju inte allt på fotona, exempelvis så har jag jätte fint glitter på de rosa blommorna- i blomknoppen (mitten). Sånt som speglar olika färger i olika ljus ^^
Vänsterhanden. Här fick de rosa blommorna mörkare konturer (lila).

Å så högerhanden med lite ljusare/smalare konturer på de rosa blommorna :)

Lite mörkare bild med mindre blixt i;

_
#125 Gud så fint! Me like 😃
#77 Papaya, sjukt läckert! Vad heter det röda glitterlacket med smått glitter? Jag vill ha!
#129 Tack Nevina! Det är China Glaze Ruby Pumps :)
//Emma
Såhär ser mina naglar ut just nu :)
//Emma
Tidigare i helgen/veckan såg de ut såhär. Blå med rosa hjärtan och lite glitter.
_
#143 Det är It´s shocking från Colors by LLarowe:) Håller med, det är galet snyggt!!
#145 Från USA, Llarowe.com :)
.
Bilden kom inte med :/
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Sjuk snygga #119