Nudelack!
Hej!
Jag har letat lite efter det perfekta nudelacket, men lyckas inte hitta något bra. (Kan i och för sig inte påstå att jag letat sådär väldigt mycket!) Vill ju att det ska se sådär fräscht och naturligt ut som möjligt, inte bli konstiga linjer, det ska vara täckande men färgen är det allra viktigaste. Gärna ljust och inte åt det beiga hållet, snarare mot det rosa hållet i så fall. Någon som har något tips på ett sådant bra och prisvärt nagellack? Gör inget om det kostar lite mer så länge det är bra!
Tacksam för svar! 🙂
Jag har inte hittat det perfekta än men jag vet att OPI har massor av olika nudelack som sägs vara riktigt bra! Hoppas någon kan ge dig ett bättre svar! :D
Tack jag ska kolla på det! :D
OPI skulle jag också rekommendera!
Tack för tipset! Jag känner bara att OPI är så himla dyrt, annars hade jag köpt direkt. Men måste försöka spara, även om det kliar i fingrarna!
Ja OPI är ju inte det billigaste direkt. Men det går att hitta billigare om man beställer från tex tradera, eller ännu billigare om du köper via ebay eller typ head2toebeauty. :)
OPI Bubbelbath - min ABSOLUTA favorit. Gillar även Essie Mademoiselle och Sugar Daddy