Juldesigner?
Hej hej. Hur kommer era naglar se ut i jul? Vilken design kommer ni att ha? Lägg gärna upp en bild! Kom ihåg att trycka i "Visa bild direkt i inlägget" så blir det lättare att titta på dom :)
Jag har ingen aning :0
#2 Jättefina! Vilket rött lack har du använt? :)
#3 Tack :) Isadora.. mer än så vet jag inte :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sitter och väljer mellan 3 olika kan inte bestämma mig för vilken :P
Antingen blir det paket, polkagris eller så blir det typ en sån här av någon sort: :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#5 Kan inte kolla på videon just nu men den som man ser var jättefin! Lite för fyrkantiga för min smak men verkligen fina.
#6 Okej. Jag gillar inte själv frans manikyr så mycket :P Men det var mest "bären" och "kvistarna" jag ville visa vet inte riktigt vad de kallas så , haha :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#7 Gillar bären och kvistarna skarpt, är ju skitenkelt å göra men blir ju jätte fint! Klockrent! Tack för tipset 👍
Här är mina julnaglar ..

Snögubbar & Granar 😛

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#8 Jättefina! Är det dina riktiga naglar?
#8 Så lite så :) Gillar dom start själv också :) Orkade tyvärr inte fixa mina naglar alls i jul :( Får väl satsa på en nyårsdesign istället :P
/ J
#8 Tack! Ja det är mina riktiga naglar, får tacka OPI Nail Envy för det för naglarna har aldrig varit så starka som då jag började med det! :D
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#13 Fiint! 👍
_
Känns som att det här inlägget är aktuellt igen! :) Behöver lite inspiration!
I have no sympathy for people without empathy
Ååh men först måste man ju bestämma vad man ska ha på sig så att man kan matcha… eller är det tvärtom? :P
#17 Inte alls . Naglarna ska ju sticka ut och synas 🤪 Behöver inte alls matchas , anser jag 😉
/ J
Cute polish nya juldesign men måste köpa ett nytt baslack först.
#5 Oh, den där hade ju jag förra året! Gillar den skarpt :D
Bifogar en bild på min egen målning, saknar mina långa naglar dock..
_
I år blir det ungefär såna här… har just målat dem klart. Satt ungefär från kl 17.30-20.30….. att det tar sån tid?!! Helt sjukt, å så kan man inte slita sig heller 😡😃
(Har inte hunnit fota mina naglar nu, men bifogar en bild på designen så ni ser ungefär vad jag gjort. Blev inte lika snyggt som på denna nagel iom att mina riktiga är kortare, men det duger gott å väl inför morgondagen)
_
#20 Riktigt fint! Skulle göra en egen version av det idag men de blev inte som jag ville så jag gav upp. :(
Så de blev enkla färger bara:P
/ J
Alltså hur gör ni alla dessa designer? Superfint!
I have no sympathy for people without empathy
#23 Glitter funkar alltid på jul! 👍
_