Naglar iFokus

Naglar

Etikettdiskussioner
Läst 2417 ggr
hundratio
0

använder ni gellack?

Hejsvejs! Jag använde depend gellack i somras men lämna tyvärr in det och undrar om ni rekommenderar något gellack märke?

Funderar på alessandro striplack eller orlysmartgels, men kan man kombinera någon av dem med varandra eller med depend? Till orly hittar jag ingen som säljer ledlampan och striplac har inte så många färger, så funderar faktiskt på depend igen,,.

Imasy
0

Jag köpte det där everlasting kiss eller vad det heter på Ica maxi, och det är jag nöjd med.

Novelia
0

Jag använder LYX gellack och är hittils supernöjd! :)

I have no sympathy for people without empathy

hundratio
0

okej :) Har beställt depend igen, då orly har utgått eller något sånt, så kommer köra med depend i ett tag, tills jag hittar något annat.

InteAlls
0

Jag tänker på Isadoras hybrid gellack, har hört mycket bra om det men inte testat själv. Det behöver inga lampor osv och går att ta bort med vanlig remover. Kanske kan vara något? Det finns även ett speciallack som förvandlar vanliga lack till gellack!

Allt2
0

#Nu blev jag intresserad! Vad är det för något som förvandlar vanligt till gel?

Novelia
0

Har depend börjat sälja sina igen?

I have no sympathy for people without empathy

:holmgreen:
3

Jag tycker att det säger rätt så mycket när företag måste dra in sina produkter pga att de är för farliga, men det kanske bara är jag? haha xD

neasfotografier
1

Om det är IsaDoras Gel Nail Lacquer du syftar på så är det inte som ett gellack utan det är bara samma finish som ett gellack. Glansen håller i en vecka ungefär sen flikar lacket sig och man kan dra bort stora bitar från det.
Det är dock snyggt så länge det varar och smidigt för mig som snabbt ledsnar på nagellack 🙂
Men det ger inte nageln styrka på något sätt 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

mollyt
0

Förut använder jag bara Orlys smartgels, tyckte de var riktigt bra. Men nu har jag mer och mer övergått till IsaDoras "gellack" som inte behöver någon lampa för att härdas. För mina behov är dessa lack PERFEKT, de täcker jättebra i färg och "gel"-toplacket torkar väldigt fort i solljus men även inomhus. För mig håller de ca 1 vecka. Men nu jobbar jag på sjukhus och kan inte nagellack i veckorna, så jag målar naglarna med IsaDoras lack på fredag kväll och tvättar bort det med vanlig remover på söndag kväll. Den enda nackdelen är att de inte finns i så många olika färger …