Naglar iFokus

Naglar

Etikett: allmänt
Läst 1791 ggr
alicish00
1

Har ont i huvudet hela tiden

Hej, jag har jätteofta ont i huvudet, så får ta 2 alvedon varje dag. Brukar ofta vara stressad och får de speciellt efter en lång dag på skolan eller när jag håller på med datorn/mobilen eller läser i en halvtimme. Jag har haft läsglasögon innan och så men de sa att jag inte behövde längre (?). Har också jättemycket i skolan så blir ganska stressad av de. Så jag vet att de är pga det här men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Har verkligen dagligen huvudvärk och de känns lite sådär att ta alvedon varenda dag och de är jobbigt eftersom de påverkar skolan och jag får då koncentrations svårigheter.

Cireea
3

Den här frågan passar nog bättre här: http://huvudvark.ifokus.se

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Trollan92
0

Du bör nog kolla över din kost också. Så du får i din allt man behöver på en dag!

Tom
0

Kolla din ergonomi. Det är jätteviktigt att du sitter rätt när du jobbar. Gå till en sjukgymnast.

mollyt
0

Tänk på att man inte ska äta alvedon mer än några dagar i rad om du inte fått annat ordinerat av din läkare.

Sök hjälp! Gå till en optiker och berätta om din huvudvärk - de kan skicka remiss vidare om det inte är synrelaterat.