Vitt nagellack
Jag älskar att ha vita naglar men har ännu inte hittat ett nagellack som är bra.
Har testat många men tycker att de flesta verkar torka jättesegt, dessutom måste man måla flera lager för att det inte ska lysa igenom och slutresultatet blir alltid katastrof hur man än gör.
Någon som har tips på ett bra vitt nagellack som täcker bra och inte tar ~20 minuter att torka? 😊
~mikkan
jag tycker essie har ett bra vitt nagellack, det handlar ju lite om hur mycket man lägger på naglarna i varje lager osv också ;) men jag rekomenderar essie! :D
// sara - livet som brännskadad -> http://nouw.com/rasmussonsara
Jag använder gina tricots vita, tycker det är helt ok. Torktiden har jag ingen koll på då jag alltid använder snabbtorkande överlack, så alla lack torkar blixtsnabbt för mig😃
#1 Får kolla in det, tack för tipset!
#2 Har inte ens tänkt på att man kan använda sånt 🤐 har du något tips på något bra snabbtorkande överlack?
~mikkan
#3 OPI har ett som är helt ok, men dom är ju ganska dyra. Vet att många gillar Poshe och Seche Vite. Vill man bara testa så har Mavala ett i mindre flaska som inte kostar så mycket, och det är också helt ok. Just nu använder jag två olika, ett från LA Colors och ett från Essence. Tycker alla jag provat varit ganska lika, enda jag vet är att en del har problem med att Seche krymper runt kanterna.
OPI Alpine Snow. 🙂
/Surpan
Om du inte har något emot att köpa via nätet så kan jag verkligen rekomendera Rica - Whiteout! Annars har Nordic Cap (köps typ på Willys för 10 kr) ett vitt som är riktigt bra, om du får rätt version :)