Börja skulpturera, var köpa?
Jag skulle vilja börja göra akrylnaglar på mig själv och undrar var jag kan/bör köpa kit och verktyg samt vilka penslar etc som är att föredra. Kan tillägga att jag aldrig gjort detta förut, förutom på salong där en terapeut satt naglar på mig
http://www.nail4you.se/ köp startkit, vet dock ej om de har akryl men gele finns.
Tack tack :) gjorde naglar för ca 7 dagar sedan på salong men de har blivit bubbliga något jag kan klaga på??
Är det bubblor i gelen eller hur menar du? Jag är inte utbildad så jag vet inte men om man rör runt för mycket i gelen så blir det luftbubblor. Inte snyggt!
Inte gele det är akryl :)
#2, klart att du ska klaga! Det ska definitivt inte bli bubblor. Det kan bli bubblor om man jobbar för mycket med lacken när man lägger på den.
#5 Tack! :) Då vet jag om det händer igen :)
Ingen aja baja fingrar, hurra!! Jag använder mig av astonishing akryl som ja köpt hos nagelgiganten . Gör naglar på mig själv hela tiden och mina naglar mår bra och har ändå hållt på i 4år. Jag lärde mig via Youtube kanaler från diplomerade tjejer. Fanns en skit duktig tjej från England tror ja och hon finns säkert kvar men hon va skit duktig på att påpeka vad man ska tänka på och i vilken vinkel man skulle fila för att få en viss form å grejer. Jag skulle aldrig personligen lägga pengar på utbildning de va kul så länge man lärde sig. Nu kan ja göra de i sömnen känns de som och de är inte lika spännande längre. Tyvärr :-) men snygga är naglarna iaf! Lycka till :-)