Naglar iFokus

Naglar

Etikettnagelbilder
Läst 1646 ggr
Adi
0

Era nagellack

Hej! Jag är lite intreserad på vad ni har för nagellack, ni kan visa bild på era nagellack som ni tycker är fina. Och en fråga till, vilket märke tycker ni är bra?🙂

Tack för svar! 🌺              MVH Adi!🌺

Cazzos
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

OPI alla dagar i veckan 😍

Min favorit just nu är OPI Tickle my France-y 🙂

Adi
0

Vad fina! det verkar som att OPI är ett bra märke alla mina venner nästan har OPI!🌺

lollynonna
1

#1 Hur mycket kostade alla dom där?😍

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Cazzos
0

#3 Jag har köpt alla mina på Kicks, så 150 kr st (nu kostar de 155 kr)😂

Jag har tänkt att köpa från internet otaliga gånger, men de brukar inte ha färgerna som jag vill ha på hemsidan så tyckte det blev ovärt. Som mest har jag köpt 4 st OPI på en och samma gång, men annars köper jag 1 i taget var 3-4 månad. Beror på om jag slår upp ögonen för en ny färg 😍

Eller, i mitt fall snackar vi nyanser! 😃

:holmgreen:
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Ni får ursäkta röran haha.. Dessa är mina nagellack, 3 hyllor fulla med 2 rader nagellack på varje hylla. Jag har 3 till hyllor som ligger här och ska upp på väggen men det blir inte riktigt av. Har utöver dessa, ca 30st som står på min byrå då de ej får plats. Mitt favoritmärke är China Glaze helt klart. Jag och OPI går inte så bra ihop, OPI tycks inte ha de färger jag vill ha så därför har jag haft en fientlig inställning till märket sen jag började med nail art. De få OPI lacken jag har gillar jag inte formulan på så det gör inte saken bättre direkt. :)

Här på bilderna ser man ju inte färgerna så bra, men jag har faktiskt ingen favorit, det beror helt på vad jag är på för humör haha!

Adi
1

Fina!🌺  Ni vet väl att det finns nagellack DEPEND och några andra märken för 10 kr. st. i Lidköping på LINDEX!🌺