Naglar iFokus

Naglar

Etikettutrustning
Läst 1589 ggr
My Morin
0

Nagel prylar - Var hittar man de?

Hej! 

Jag vill sluta bita på mina naglar mer än någonting annat men jag vet inte hur! Jag har redan testat stopp och väx och en massa andra olika saker men det funkade inte….           Jag vill också börja måla mina naglar med såna där typ  penna med en lite kula på typ men ingen verkar fatta vad jag menar …. Kanske inte ni heller men i alla fall! 🤪

Så min fråga till er: Var hittar ni era tillbehör till naglarna? 

Tacksam för snabba svar….  //  My

[Udoon]
0

Köper mycket glitter, penslar och sånt på ebay, lack lite överallt. Sån där penna du menar antar jag är ett dotting tool, det är alltså ingen penna, utan man doppar den i lack och sen duttar🙂

My Morin
0

Okej, tack! Var hittar men den? Oxå Ebay?🙂

ostbollen
0

Jag har en dotting tool (om det nu är det du menar) från depend. Depend finns överallt Åhlens, H&M och ICA. Andra grejer till naglarna köper jag oftast från nagelgiganten!

[Tibonnanj]
0

Jag köper/beställer också från nagelgiganten. Första gången jag gjorde egna gelnaglar hemma så följde jag även deras instruktioner som jag tycker va jättebra :)

ilenna90
0

ja som sagt, ebay kan man hitta mycket på (: och sen kan man också tänka att det inte måste vara ämnat just för naglarna för att funka. jag har tex. en jättebra pensel jag använder till att måla med som egentligen inte är en nagelpensel utan en akvarellpensel. glitter finns att köpa på tex. panduro osv (: 
har också ofta problem med att jag Biter på naglarna, men älskar samtidigt att måla dom i olika designer så brukar försöka måla något snyggt trots att det ser fult ut när dom är så korta haha. men nu har jag hållit mig i nästan 8 veckor :)

goamarie
0

Jag lyvkades sluta bita genom att lacka dem i både motiv och enfärgat under en tid. Man vill inte bita mär naglarna är fina :)