Naglar iFokus

Naglar

Etiketttips
Läst 965 ggr
Anibaz
0

Seche vite + restore

Jag har använt Mavalas snabbtorkande topplack och jag var jättenöjd till en början men nu har jag hälften kvar, det är segt och nästan rosa eftersom färgade lack fastnar på borsten och följer med ner i flaskan. 

Jag tänker därför testa Seche Vite och samtidigt köpa Restore för tydligen är de nödvändigt då Seche Vite blir segt efter ett tag. Använder någon här dessa produkter? Vad tycker ni? Fungerar Seche Restore på alla typer av lack?

Alana82
0

Seche Vitefungerar lysande i mitt tycke, inget som jag har testat hitintills har kommit i närheten vare sig billigt eller dyrt, om man som jag inte målar så ofta kan nog restore vara en bra idé eftersom Seche Viten räcker förgjordat lääänge om man inte målar mer än någon gång i veckan

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Anibaz
0

Funkar restore även på färglack som är sega?

Alana82
0

Har inte prövat eftersom min flickvän målar betydligt oftare än jag så nu tar lacken slut innan de blir sega som kola, hoppas någon annan kan ge bättre svar

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

ssofia
0

Ja, Restore fungerar på alla lack. Jag använde det för ett tag sedan på ett näst intill helt ihoptorkat glitterlack. Återfick rätt formula efter en stunds rörande med en trä nagelbands-petare.

Anibaz
0

Köpte Depend Quick and shine idag med förhoppningen att det skulle fungera men det var helt världelöst! Torkade inte öht så jag får investera i Seche vite, det verkar vara värt priset i alla fall.

TjockaBerta
0

Seche vite är den bästa nagelprodukt jag någonsin haft. Värd sitt pris.

>>>Malum domesticum<<<

Anibaz
0

Köpte Seche vite häromdagen, jag har bara använt den en gång men visst är jag nöjd. Hållbarheten är inte jättebra dock.