Naglar iFokus

Naglar

Etikett: utrustning
Läst 2957 ggr
Carvecomp
0

Söker "Peel off liquid" som är bra?!

Är det någon som vet en bra "Peel off liquid" som verkligen är bra!? Köpte en från ebay och det var ju ett skämt!

Jag menar alltså det man kan lägga runt nageln ifall man kladdar utanför som man sen enkelt drar bort.😃

[Gabriella89]
0

Den enda "riktiga" peel-off jag har testat var inte bra, den hete "Spotless" och vad jätte dålig.

Istället har jag har faktiskt testat olika "peel off base coats" från olika märken, Isadoras funkar ok.

Vendelasofia
0

Jag gillar Nail Candi från Nail Candi Official :) Håller även med ovanstående om att Isadoras peel-off basecoat funkar ganska bra!

Biancaa
0

Om du ska köpa ett Peel-off basecoat skulle jag rekommendera ünt's, fast nu var det ju inte det du frågade efter. 
Till din fråga i #0 så skulle jag rekommendera Simply peel från bliss kiss.

Zacinca
1

Helt vanligt trälim fungerar jättebra (utspätt med lite vatten om det är för tjockt). Har använt det flera gånger och det funkar väldigt bra!

-Cissi-
0

#3 var har du köpt dom? Har letat men har inte hittat. Vill helst beställa från samma ställe.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

MsHewitt
0

Jag använder flytande latex som jag köpt på ebay, funkar utmärkt.

-Cissi-
1

Tack!

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .