Naglar iFokus

Naglar

Etikettallmänt
Läst 904 ggr
Fannyshamster
0

Konstig nagel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag undrar om min nagel kommer växa ut igen. Jag har pillat bort nagelbandet och uppåt det är typ 1 cm av riktiga nageln kvar. Kan jag göra gelenaglar och så eller är det förstört helt och hållet??

IF the way don't go right, go left

Karmatarerskanise
0

Gå till en riktig studio och fråga.

leemland
0

Har du ingen nagel på eller? Ser inte riktigt på bilden. 

Om du inte har någon nagel ska du inte bygga på över huvudtaget. Låt nageln vila och håll rent.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Fannyshamster
0

Det är hårt så har en nagel under men det är ju mellanrum och det ser så fult ut

leemland
0

Okej. 
Men du bör ändå låta den va så att den hinner läka. Håll rent och kanske ta på lite nagelolja. Men avråder starkt att bygga med gel eller något annat.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Fannyshamster
0

Lösnaglar då??

leemland
0

Nej. Du bör inte ha något alls på nageln. Låt den vila och läka ifred, håll rent bara.

/ J 

Fannyshamster
0

Ok kan man ta vatten?

leemland
0

Tvätta den med vatten menar du? 

Ja självklart går det med vatten, du kan ta lite tvål också om det inte svider eller skapar obehag.

/ J 

Fannyshamster
0

Ok hur länge ska jag tvätta med vatten och hur många gånger per dag

leemland
0

Du behöver inte tvätta så ofta. Se bara till att det inte blir inflammerat eller något sånt. Se bara till så att området är rent.

/ J 

Fannyshamster
0

Ok