Naglar iFokus

Naglar

Etikettallmänt
Läst 3195 ggr
[morat]
5

Tack tomten!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad fick ni? Glad

[nadvard]
0

Åh du måste varit snäll iår!Skrattande
Jag fick också några olika nagellack. Dessutom fick jag tre presentkort på kicks! Så nu ska det shoppas!Skrattande

[morat]
0

#1 Haha ohja, som alltid menar du väl? Oskyldig
Roligt, nu när det är mellandagsrea kan man ju storhandla dessutom!

[Justie]
0

Inget nagelack här inte, bara hästgrejor… ;) Men imorgon flyger jag till spanien och där finns säkert massor med snyggt!

Vad roligt Ciaté caviar pearls såg ut! Hur blir det? Har du testat det ännu? :)

[morat]
0

#3 Var i Gran Canaria (Spanien) för ett par veckorsen och på flygplatsen påväg hem igen köpte mamma (eller jag då hehe) lacken från OPI för en billigare peng än i Sverige. Så du kan ju spana efter det. Glad

Nej, jag har inte testat caviar än men jag tänkte göra det efter nyår så då kan jag posta en bild på det!

[Justie]
0

#4 Var i några affärer igår, och där fanns massor med caviar-pärlor! Förvånad I massor med färger, så jag lär nog köpa ett… ;)

[MiniPim]
0

Åh vad nice! Tyst

Jag fick 2 filar och ett glittrigt nagellack. ^^ (när det är inom ''nagelvärlden'').

[morat]
0

#5 Hunnit köpa något än? Skrattande

#6 Alltid något, roligt! ^^

[Justie]
1

#7 Nä, men om 20 min tar jag bussen till centrum och jag ska ha åtminstone ett nytt lack innan dagen är slut.. Flört

[morat]
0

#8 Bra inställning det. Flört

[Justie]
1

#9 Det blev 5 lack,

1. O.P.I Silver shatter BILDLÄNK
  2. O.P.I Skyfall BILDLÄNK
  3. O.P.I Unfor-Greta-Bly Blue BILDLÄNK
  4. Sephora Twinkle twinkle BILDLÄNK
  5. Sephora Purple jewelry BILDLÄNK Och fler exempel eftersom den ser annorlunda ut ovanpå en grundfärg: på svart, på röd/brun/vinröd, på olivgrönt.

Väldigt nöjd! Dessutom är "Skyfall" exakt samma färg om min nyårsklänning Skrattande

[nadvard]
0

#10 Åh! sitter här och dräglar nästanTungan ute

[morat]
0

#10 Åh vad roligt! Riktigt snygga färger!
Får man fråga vad de kostade? Oskyldig

[Justie]
0

#12 Det blev totalt 50 euro, inte jättebilligt, men det var det värt! Skrattande

Fick även kolla på O.P.Is Limited edition 18k guld-flakes lack. Bara det kostade 50 euro… Men blev endå liiiite sugen. Dock sa min budget (och pappa) nej. Tungan uteBildlänk till lacket Det tillhör James Bond kollektionen!

[Justie]
0

Dock så är Sephoras purple jewelry väldigt likt i "flaksen" och nääästan lite snyggare. :)

[morat]
0

#13 Men det var ju ändå ett bra pris! :D

[Justie]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#15 Ja, helt ok! :D Är redan förälskad i OPI skyfall och Sephora pruple jewelry som jag har just nu:

[morat]
0

#16 Vad fina färgerna blev tillsammans! :)