Åh du måste varit snäll iår!
Jag fick också några olika nagellack. Dessutom fick jag tre presentkort på kicks! Så nu ska det shoppas!
#1 Haha ohja, som alltid menar du väl? 
Roligt, nu när det är mellandagsrea kan man ju storhandla dessutom!
Inget nagelack här inte, bara hästgrejor… ;) Men imorgon flyger jag till spanien och där finns säkert massor med snyggt!
Vad roligt Ciaté caviar pearls såg ut! Hur blir det? Har du testat det ännu? :)
#3 Var i Gran Canaria (Spanien) för ett par veckorsen och på flygplatsen påväg hem igen köpte mamma (eller jag då hehe) lacken från OPI för en billigare peng än i Sverige. Så du kan ju spana efter det.
Nej, jag har inte testat caviar än men jag tänkte göra det efter nyår så då kan jag posta en bild på det!
#4 Var i några affärer igår, och där fanns massor med caviar-pärlor!
I massor med färger, så jag lär nog köpa ett… ;)
Åh vad nice! 
Jag fick 2 filar och ett glittrigt nagellack. ^^ (när det är inom ''nagelvärlden'').
#5 Hunnit köpa något än?
#6 Alltid något, roligt! ^^
#7 Nä, men om 20 min tar jag bussen till centrum och jag ska ha åtminstone ett nytt lack innan dagen är slut.. 
#8 Bra inställning det. 
#9 Det blev 5 lack,
- O.P.I Silver shatter BILDLÄNK
- O.P.I Skyfall BILDLÄNK
- O.P.I Unfor-Greta-Bly Blue BILDLÄNK
- Sephora Twinkle twinkle BILDLÄNK
- Sephora Purple jewelry BILDLÄNK Och fler exempel eftersom den ser annorlunda ut ovanpå en grundfärg: på svart, på röd/brun/vinröd, på olivgrönt.
Väldigt nöjd! Dessutom är "Skyfall" exakt samma färg om min nyårsklänning 
#10 Åh! sitter här och dräglar nästan
#10 Åh vad roligt! Riktigt snygga färger!
Får man fråga vad de kostade? 
#12 Det blev totalt 50 euro, inte jättebilligt, men det var det värt! 
Fick även kolla på O.P.Is Limited edition 18k guld-flakes lack. Bara det kostade 50 euro… Men blev endå liiiite sugen. Dock sa min budget (och pappa) nej.
Bildlänk till lacket Det tillhör James Bond kollektionen!
Dock så är Sephoras purple jewelry väldigt likt i "flaksen" och nääästan lite snyggare. :)
#13 Men det var ju ändå ett bra pris! :D
#16 Vad fina färgerna blev tillsammans! :)