Vad händer på nyår?
Hur tänker ni fira nyår? Ska ni fira med familjen? Vännerna? Blir det raketer? Stor middag? Berätta!
Själv ska jag till min kompis, vi ska tillsammans förbereda med middag, chokladfontän och musik då det kommer 5 till på kvällen!
Vi ska göra oss i ordning tillsammans också, fixa naglarna och sånt såklart. ^^
Jag åker till Kalmar för och kolla på raketer vid 17 först, sen hem till svärföräldrarna med min familj för och käka planka och dricka drinkar 
Jag, min familj & min kusin ska åka till min moster & hennes dotter för att äta middag. Sedan så kommer vi säker att gå ut & se på alla raketer.
Jag vill egentligen inte åka hemifrån eftersom att jag inte vill lämna våra djur ensama på nyår :/
Får se hur det blir, i värsta fall så får Sune (min siames) följa med till hem till min moster :)
Vi blir hemma. Och jag kommer antagligen spendera min tid i garaget med kaninerna, två av tre har inte hört raketer förut och dem skjuter precis utanför.. 
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Först ska jag till min syster och äta lite gott
Senare på kvällen drar jag och träffar min pojkvän.
Sedan får vi se vart kvällen för oss..
som väl är så är mina katter inte speciellt rädda.
De får dock inte gå ut. Förra året satt de tillsammans i fönstret och tittade på raketerna
Hemma ensam med mina katter, lillan har inte hört raketer och vet inte hur hon kommer reagera så vill vara här :P
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Absoult ingenting.. :S Jo god mat ska jag ha :P
Annars så kommer det inte ske mycket, bara jag, min bror(tror jag) och mina föräldrar.. Är man sjuk så är det ju inte heller så kul att göra något. Men jag önskar er alla ett Gott Nytt År! Ha så trevligt allihopa :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/