Vart köper ni era grejer?
Har kollat runt lite, men hitte hittat.¨
Jag är väldigt ny inom naglar (mer än att måla på nått random och låta det vara där) Fick ett litet kit av mamma i julklapp med olika grejer och vart direkt intresserad. Har beställt dottingtools, lite stenar, märken och så. Men tänkte ändå höra vart ni beställer era grejer.
Jag har beställt mina grejer ifrån Fyndiq.se dom har allt och väldigt billigt.
Vad är det jag som nybörjare bör ha? Jag håller inte på med lösnaglar, gel osv utan bara på naturella naglar :)
Åh tack :D Det var ju istortsätt samma priser ju.
En annan sak jag undrar över. Vad använder ni när ni fäster stenar och dylikt på naglarna? Lim eller bara på otorkat lack och sedan lack över?
#2 Jag använder vanligt nagellim som man använder till lösnaglar och sedan ett överlack över
Jag köper grejer från KICKS osv, mest från OPI, Essie och China Glaze. Nu ska jag dock börja göra gele naglar så nu kommer jag starta med grejer från Nagelgiganten.se och sen köpa tillbehör och dekorationer från typ Tradera och Ebay! :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Lite där man hittar =)
Köper det mesta av mina grejer på ebay eller tradera 
Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback
#6 Även geléer? :)
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#7 Det finns väldigt många olika geléer att välja på, många säljer i kit vilket är smidigast att köpa tycker jag! Jag använder dock akryl 
Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback
#8 Jo jag såg det nu i andra trådar! :) Jag får helt enkelt fråga folk som bygger med gelé!
Ebay! Så sjukt billigt och många bra grejor:)
Spruca