Naglar iFokus

Naglar

Etikett: nagelbilder
Läst 4337 ggr
elrud
1

Dina absoluta favoriter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur ser dina bästa "arbeten" ut, och varför gillar du just de designenerna bäst?

Personligen har jag just nu 4 favoriter, varför jag gillar just dem vet jag inte riktigt, men de tilltalar mig helt enkelt!

Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback

[morat]
7

Har ingen direkt favorit, inte på bild iallafall. Gillar alla nageldesigns mer eller mindre, fast ibland blir man ju såklart missnöjd men sånt är livet. Övning ger färdighet sägs det ju. Glad

Men här är en design som jag tycker om iallafall!

[MiniPim]
3

Vad fina naglar ni gör! Glad

Jag har gjort en hellokitty nagel som jag blev rätt så nöjd med, annars älskar jag minanyckelpigs naglar. Oskyldig (har ingen bild på hellokitte nageln tyvärr).

[SelmaP]
0

2# Snyggt! Hur gjorde du de svarta prickarna så bra? :P

[MiniPim]
0

#3 Tack så mycket! :-) Jag tog en vaxkrita och stack in en sånhär nål med en rund boll i ena änden (om du förstår) och sen så doppade jag den i nagellack! Kan fixa bild om du inte förstår! ;-)

[SelmaP]
0

4# Smart, det ska jag testa nästa gång jag gör någon prickig design :)

det är lugnt, jag förstod :P!

naaw
8

En av mina absoluta favoriter är Nyan Cat som jag gjorde för nåt år sedan, efter att ha sett en tutorial på youtube :)

[MiniPim]
0

#6 Verkligen jättefina! Tyst

elrud
1

#6 Hahah vilken klockren design! Skrattande

Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback

naaw
0

#7 & #8 Tack! :D

#8 Håller med! Kunde inte låta bli att försöka mig på dem :3

Ceciliaolucifer
3

Vad fint ni har gjort :)

Jag faller ofta för det enkla, men tycker att mer avancerade saker passar andra. Glittertoppar - där slutar min inspiration. haha

Paukku
0

hittade ngen bild på favorit naglarna men det här är de senaste jag gjorde på mig själv :)

Nussen
0

#10 Jag håller med dig min absoluta favorit är fransk manikyr med lite glitter Glad

mongoberta
0

Här är en av mina favoriter som prydde mina händer till nyår :)

Paukku
0

# 13 de var ju riktigt snygga!! gillar verkligen formen du fått till på naglarna!

mongoberta
0

#14 Tack! :) Dina va också jättefina, har du använt något konstmaterial?

Paukku
1

nej jag köpte nagelgigantens color gel :) hade det som bas och sen diamanter och bara genomskinlig builder gel på!

hur får du till formen på nageln, använder du såndär "pincher" ?

mongoberta
0

Jaha :) Trivs du med nagelgigantens grejer? Jag kör också på deras geleer :) Jag har pinching tools men jag har inte använt dom på dessa naglar, jag har bara filat till formen!