Feedback
Här kan man ladda upp foton på sina naglar/designer och be om råd/feedback så att man kan utvecklas.
Så let's go! 
1# Jag tycker att dem är hur fina som helst, särskilt för att det var dina första :)
Spruca
Absolut fina för att va första gången! Kan man få se hur det ser ut nu efter ett år? :)
absolut de jag la upp i absoluta favoriter är de senaste alltså dessa , men de är inte de bästa jag gjort, tyvär krachade min gamla data :( men har faktist inte hunnit göra så många naglar eftersom graviditetshormonerna gjorde att materialet släppte efter bara några dagar!! så i september föddes sonen och har bara hunnit göra dessa efter det
så dessa är de första efter 7 mån vila hihii! ska ta mig lite tid och börja skapa igen, blir så inspirerad av era bilder här på forumet!!
Men jag tycker du ska va stolt efter så långt uppehåll :) Nu är de bara att köra på igen :)
tack så mycket :)
fortsätter i den här tråden :)
galet fin form du fått till :D det går mycket fortare att göra på andra så jag antar att jag inte orkar göra så fina som jag skulle vilja ha, då skulle det säkert ta 4 timmar hahaa!!
men skam den som ger sig, man är bara så trött när barnen lagt sig att man inte orkar sitta så länge!!
hur länge brukar dina naglar hålla? för när jag gjort på salong håller de 4-6 veckor men när jag gör själv håller de 2-3 veckor
Men dela upp det lite då, så du inte behöver sitta alltför länge :) Exakt, skam den som ger sig, man måste verkligen ha tålamod för det :)
Mina håller riktigt olika, beroende på person, det har mycket med den individuella nageln att göra, men mellan 3-5 veckor kanske..
De där blir bättre och bättre med tiden. Det gäller att verkligen syna sig själv och vara lite självkritisk!
JO jag har funderat på det , men eftersom jah inte har nåt ställe att ha allting på måste jag packa upp och ner varje gång, så det blir lite bökigt dela upp det
och så skulle jag ju aldrig visa mig med bara ena handen gjord hahaha!!
Jag började ju att göra själv eftersom jag aldrig vart nöjd med naglarna hos henne som jag gick hos :D men hon var ju bra mycket SNABBARE på det hahaha!!!
Nej de va samma för mig, jag hade alltid något jag inte va nöjd med! Man vill ju ha de på ett speciellt sätt :P Haha man blir snabbare jag lovar! Jag kunde sitta i 6 timmar i början, nu är det 2 ungefär :P