Vilka gör egna gelenaglar?
Vilka gör sina egna gelenaglar? :)
Jag gör mina egna och brukar få hyffsade resultat tycker jag.
Jag jobbar också med gele :)
Jag jobbar med akryl men ska börja med gele snart också :)
Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback
Så här förvarar jag mina nagelsaker ;) Detta är bara en bråkdel av det jag har. haha
Åhh, jag har letat efter en sån förvaringsbox! Vart har du köpt den? Förvarar nämligen mina saker i flera olika lådor och det blir bara rörigt, behöver EN redig låda att ha allt i 
Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback
Ö&B´s fiskavdelning :P Finns i tre olika storlekar i svart,blått och rosa.
Kostar under 200kr.
#3 Tycker du att märket Sina fungerar bra? Jag har hört att det är rätt dåligt och lossnar lätt, men samtidigt är jag nybörjare och det kanske är bäst att börja med ett billigt märke om jag skulle tröttna eller liknande.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#6 Det är "ok" som nybörjargele :)
#7 Tack för svaret. Jag har bestämt mig för att beställa Nagelgigantens egna gele för att slippa lägga pengar i onödan :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
jag gör mina egna naglar, men tycker att det är lättare att göra på andra! har bara provat nagelgigantens gele och det håller inte lika länge som naglar jag har fått gjorda på salong…men när man gör själv så vill man ju byta oftare också :P
bra tips det där med fiskrlådan hihii!
Jag gör också mina egna gelnaglar . Blev besviken när jag gick och fick naglarna gjorda att nagelteknologen inte filade så att nagelytan blev slät och fin utan snarare blev bucklig. Mina blir mycket bättre och håller lika länge 
Jag funderar på att testa… 
**MVH Cerrolyn
#11 Gör det , det är jätteroligt att pyssla med 
# 13 Kanoon
min erfarenhet är gel som härdar i UV lampa håller längre än depends gelkit (har använt det i flera år). Har du kollat ebay?på alla deras startkit?
Nej, jag har inte kollat ebay, då jag redan hade lagt bud på tradera.
**MVH Cerrolyn
Vill ha tips på billiga bra och lätta gel-kit.
**MVH Cerrolyn
# 15 Hihi det kanske är onödigt att köpa två kit
Men det är alltid kul att jämföra .
Här kommer det en länk till 32 sidor på ebay med olika gelkit med gratis leverans till Sverige
Jag gör mina egna med varierande resultat, men oftast blir jag nöjd! Annars kan jag ju bara göra om! :-)
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Jag har precis börjat göra gelenaglar, men har inte gjort på mig själv än..
Jag har precis fått hem mitt kit så jag ska till helgen se om jag har tid att börja med naglarna ;) Har Hästar och hundar som ska hinnas med också :)
# 20 du får lägga in en bild sen =) ska också försöka få tid till att göra naglar i helgen !!
Hur mycket brukar dessa kosta? Då jag inte vet om jag kommer att använda det så mycket tycker jag att 500 kr är lite mycket, men tydligen så måste jag ha en lampa och det är de som är dyra som jag förstå.
Finns det billigare och bra alternativ (som helst ska vara idiotsäkra för en nybörjare)?
**MVH Cerrolyn