Naglar iFokus

Naglar

Etikett: off-topic
Läst 1857 ggr
Stephanie
0

Klantigast på jorden!

Måste bara gnälla av mig lite Rynkar på näsan

Har äntligen köpt nagelbandsolja nu för några dagar sedan. Jag har ofta torra nagelband som gärna spricker nu i kylan. Och vad händer? Hann måla på på tre nagelband, sen vickar jag ner den lilla flaskan på golvet så att hälften rann ut Gråter Hur klantig får man vara!? Den var helt ny och nu är det ju knappt så mycket att penseln når ner.

Skit också!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[nadvard]
0

Så retligt! Obestämd Så typisk att sånt ska hända med något helt nytt..

ssofia
0

Känner igen det där.. hade precis köpt hem min Scratch Nail Food då jag välte ut två tredjedelar.. synd den inte var billigare Skrattande

mongoberta
0

På kicks ock Åhlens har dom olika tomma flaskor och burkkar i mindre format som du kan hälla över oljan i. Annars har nagelgiganten tomma små glasflaskor med pipett som man har just till oljor :)

Cerrolyn
0

Inte så roligt när sådant händer.

**MVH Cerrolyn

Kakaokaka
0

Usch, det hände ungefär samma sak för mig förra veckan, jag välte ut mitt favorit överlack, nu måste jag köpa ett nytt. Typiskt att sånt händer!

Stephanie
0

#3 Varför skulle jag hälla över oljan i nåt annat?

Stephanie
0

#2 #5 Ja, visst är det drygt! Rynkar på näsan

mongoberta
0

#6 Jag fattade det som att du hade likte olja kvar men inte nådde det med penseln så därför tänkte jag att en annan förpackning kanske skulle funka bättre..

Stephanie
0

Aha, då förstår jag Glad Jo, det når fortfarande, men knappt. Men jag tror att det funkar att vicka på den om inte annat.

[morat]
0

I know the feeling… för sisådär några minuter sedan spillde jag ut min nagelstärkare (som för övrigt var använd endast 2-3 gånger) så nu har jag bara lite på botten kvar. Buhu.. :(