Naglar iFokus

Naglar

Etikettallmänt
Läst 2283 ggr
Spruca
0

Jag kan ju inte!!!

Hej, jag är ganska ny med det här med nageldesign och varje gång jag försöker göra något fint så blir det en katastrof! Allting blir bara kladdigt och fult, och om jag lyckas göra något hyfsat fint så lyckas jag alltid stöta till nageln så att allt blir förstört :( Tycker ju att nagelkonst är så kul och snyggt men det verkar ju helt omöjligt för mig… Var det så för er också i  början?

Spruca

elrud
0

Förstår vad du menar, blir fortfarande så för mig!  Löser det genom att aldrig göra nagellackdesigner på mig själv haha, annars är det dock bara att man måste ha redigt med tålamod för att vänta in så att allt torkar ordentligt och sen vara försiktig 

Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se INSTAGRAM elvirarudback

mongoberta
0

Jag tror alla har det problemet, man vill mycket mer än man kan.. Man kan nog inte göra annat än att öva :P

Spruca
0

Jo, så är det nog… Tur att jag inte är den enda som klantar till det ibland xD Gjorde dock en ny design nyss som blev hyfsat okej faktiskt.  Råkade iaf inte förstöra allt den här gången.

Spruca

mongoberta
1

Bild!!! :)

litengris
0

Exakt lika för mig :$

XOXO

Liten Gris ♥
ssofia
0

Jag pajjar alltid någon nagel när jag är "klar" och ska göra något annat.. haha, det är så retfullt!

Cerrolyn
0

Varför inte göra det innan en film eller något på tv? Då är man ju stilla.

Vill också se bild.

**MVH Cerrolyn

Spruca
0

Oki, ska försöka fixa bild :) Det är bara det att min data är like knäpp så det kan vara svårt att hitta filerna xD

Spruca

[nadvard]
3

Jag har förstört mina designer 1000 gånger
Nuförtiden går jag alltid på toa innan jag börjar.
Haha det är omöjligt att ta av och på byxor med icke torkat nagellack på naglarna

Spruca
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild :)

Spruca

Jessiegirl1811
0

Har otroligt dåligt tålamåd, så det har också hänt att jag stötar till naglen. Och det mesta tiden när jag är otroligt nöjd. Så blir man frustrerad som in i.

http://ask.fm/JessicaReips

Spruca
0

Ja, precis xD

Spruca

[Evisen]
0

#10 Det ser helt ok ut tycker jag. Så där kunde inte jag göra när jag var ny i lackens värld. Sen är det bara att öva öva och ännu mer öva👍

SunsetValley
0

Ett tipps till er som ofta förstör naglarna innan dem är torra är att köpa ett snabbtorkande överlack eller "ice droppar" som gör att dem torkar snabbare. 😉

Kram Linnèa

Besök min blogg

Cerrolyn
0

Ice droppar? Förklara gärna.

**MVH Cerrolyn

SunsetValley
2

Dem heter typ dry ice dropps eller liknande. Det är någon vätska som man droppar på naglarna så torkar dem.

Tror det var Viva La Diva som började med dem, du hittar dem HÄR

Kram Linnèa

Besök min blogg

[Evisen]
0

Seche Vite överlack gör att det torkar supersnabbt med och även poshe gör det.

Cerrolyn
0

Tackar

**MVH Cerrolyn

Spruca
0

14# Det låter ju värt att prova :D

Spruca

[morat]
0

Även sådana som är väldigt bra på nail art klantar till sig ibland, så oroa dig inte! Jag råkar stöta till en nagel i något nästan varje gång jag lackar dem… sjukligt irriterande, får ofta göra om den nageln helt och hållet, hehe. Bara att öva och se till att ha kanske 2 timmar på sig så man vet att man hinner. ^^