Naglar iFokus

Naglar

Etikett: nagelbilder
Läst 8479 ggr
mongoberta
0

Naglar utöver det vanliga!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gör gärna annorlunda naglar, såna som allmänheten kanske inte tycker är snyggast, men på något sätt så är dom snygga ändåå..

Tänkte att man kunde lägga in lite såna bilder i denna tråd..

Inga speciella krav, känner du bar att naglarna är lite annorlunda, tveka inte att klistra in bilden här! Detta kan ge massvis med inspiration :)

Jag kan börja!

Måste bara säga att jag tycker dessa är fruktansavärt fula och jag är glad att inte trenden har kommit till Sverige än!!!

Hanna
6

Jag tycker det påminner om spadar Skäms

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Cazzos
0

#1 Eller en sån där "hand fan", haha Foten i munnen

[Evisen]
0

#0, jag håller med dig!

Hur tänkte nagelskaparen där egentligen?

mongoberta
4

I USA är de där rätt populärt nu, hoppas att det inte tar sig hit :P Vad tycker ni om att man lägger glitter och stenar osv mot nagelbädden som på bilden nedan?

Paukku
0

jag har haft glitter mot nagelbandet, kul att vara lite annorlunda ibland :Ds så nyggt enligt mig hihii!

ssofia
0

#4 jag tycker det är jätteläckert Glad enkelt sätt att variera en annars ganska trist manikyr

elrud
1

#4 Glitter vid nagelbanden tycker jag är jättesnyggt, lite nytänkande utan att gå över gränsen :)

Något jag verkligen inte har förstått mig på är trenden med nagelpiercingar… Man måste ju fastna i allt :S Ser lite halvdant ut också tycker jag hihi, inget jag skulle satsa på!

Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback

mongoberta
2

Åh jag gillar inte alls piercingarna, sånt va populärt när jag va liten, vet inte vad det är som gör det, men nej, jag skulle aldrig ha det själv!

Vad tycks om dessa stilettos då? Jag är jättesugen på att göra just stilettos på mig själv  när det blir dags för nya naglar. Har någon slags hatkärlek till dom och känner att jag måste testa! :P

Dipsie'n'Poo
4

#7 Så häftigt, men så klumpigt! :P

#8 Hahah jisses, kan användas som tandpetare efter maten. SkrattandeOskyldig

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

elrud
0

Jag fullkomligt älskar stilettos! Skulle aldrig kunna ha själv, men det ser mycket bättre ut än vad man tror i verkligheten. Var dock ganska chockad över dem i början och gillade dem inte alls, nu har man vant sig :)

Paukku
0

Jag gillar inte stilettos alls, inte heller spadarna eller piercingen :-D

SunsetValley
4

#4 Jag älskar när man lägger glitter intill nagelbädden, så sjukt snyggt. Och helst ska det vara puder rosa och silver! <3

Kram Linnèa

Besök min blogg

Cerrolyn
0

Allt jag tänker på när jag ser sådana är hur opraktiskt det måste vara, ta bara en sådan sak som att knäppa knappar, måste vara svårt.

**MVH Cerrolyn

mongoberta
5

Har redan pulat dit en stiletto på mig själv, ska nog ta en bild snart så ni får se :P

Vad tycker ni om att se igenom nageln lite då? sk. Glasnaglar.

Paukku
0

snyggt :) har clear tippar jag med =) fast de blir ju känsliga för nagel kanter, ojämheter med lim eller ja ni förstår :)

mongoberta
0

Har försökt med clear tippar jag med, dom är så hårda och spricker så lätt tycker jag! Jag mallar hellre då, då vet jag att det sitter :)

Paukku
0

har aldrig vågat mig på att malla :D

mongoberta
0

Vågat? Skärpning ;) Man måste ju prova, de kan bli fel, ja, men då är det väl bara att klippa, fila och göra om! Upplever att det sitter mycket bättre och längre när jag bygger med mallar :)

Vet inte om du har några hemma men det kostar ju inte mycket om man bara köper typ 20 stycken :)

Paukku
2

nää jag har ju inga!! och nej de är inte dyra :D men har inte tid med misstag Skrattande har så svårt att hitta tid till att ens göra naglar så att göra fel och börja om ryms inte i tidsplanen Rynkar på näsan

har bett gubben min att ta med sig barnen nästa helg så att jag kan sitta minst 3-4 h och göra naglar till mig hihii!! nu är ju hela familjen sjuk så det finns verkligen inte på kartan att börja med naglar! frustrerande för jag viiiilllll Skrattande

mongoberta
0

Åh, de va ju de där med tiden ja! Men va kul att få pyssla lite :)

mongoberta
6

I did it! Ska pilla ditt lite mer design och lägga på glans såklart också, tror nog att jag måste göra om alla till stilettos! Coolt ju!

Paukku
0

hihii va duktig du är! Och snyggt gjort, även om jag aldrig nånsin skulle vilja ha det på mig själv…eller vänta nästa halloween kanske , jaa perfekt till nästan alla outfits och iögon fallande Skrattande du är duktig på övergången med färgerna!!

mongoberta
2

Haha men vet du? Jag har tyckt precis lika illa om stilettos som du, typ: halloweennaglar.. Men ju mer jag håller på med naglar, desto mer nyfiken blir jag på att testa nya färger och former! Sen är jag sån som person, jag måste ta ut svängarna lite :)

Kan ju återkomma när jag gjort fler och berätta hur dom är att hantera :P Tack förresten :)

elrud
0

# 21 Skitsnyggt! Ska nog också göra stilettos på mig själv snart… tror jag Oskyldig

mongoberta
0

Gör det :D #24 Det är skitkul!!!

Paukku
0

hihii vem vet jag kanske också blir frälst Skrattande

mongoberta
1

Ge det några månader Paukku sen sitter du i stilettoträsket ;)

WhiteBunnyWithBlueEyes
1

Överdrivet tycker jag

Paukku
0

yäääääk!!!!

mongoberta
5

Men USCH! Så äckligt :P

Jag har precis gjort alla mina naglar i stilettoform nu! Förutom tummen, annars kan jag inte hantera mina linser :P Nu ska dom dekoreras :D

Kolla dom här då :) Gjorde liknande häromveckan på en tjej fast med fransk kant, tycker de är lite coolt :)

Paukku
0

är det färgade tippar eller har du målat

mongoberta
0

Just dom på bilden vet jag inte, men dom jag gjorde målade jag :)

elrud
1

#30 "Louboutin"-naglar är så grymt snyggt! 

Benkekatt
0

WOW!!!! riktigt tokläckert!!!!

Benkekatt
0

Rosa. yeah, glitter- yeah, minispadar. hell no!!!!!

[kronoskogensvintervita]
1
mongoberta
0

Fint :) Vad använder du för material/märke?

[kronoskogensvintervita]
0

Jag går till en salong! Har gjort det i 5 år nu. Hon använder gele

mongoberta
8

Äntligen har jag tagit mig tid att fota mina stilettos :D

[Evisen]
2

#39, snygga naglar:).

Inget som jag själv skulle kunna använda. Jag skulle säkert råka peta ut ett öga av misstag

elrud
0

#39 Åh vad snygga! 

mongoberta
0

Dom är inte jättelätta att hantera, men jag va tvungen att prova! Dom kommer nog inte att vara kvar så länge dock, måste ju klara av göra allt :P Tack :)

Paukku
0

hihii snygga men skulle inte heller klara av något, helt handikappad! Och bebsi skulle nog inte gilla att jag sköter om honom med sådana naglar

Kakaokaka
0

#39 wow snygga

Heartbreaker
0

#39#
Naglarna hade jag nog skadat någon med, men dödskallarna 

, ge mig!

leemland
4

Äntligen hittade jag en bild som jag tyckte man kunde dela :P 

HÄR är bilden på en hemsida .. 

Själv tycker jag det är coolt men skulle aldrig vilja ha de på mina egna naglar :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Evisen]
1

#46 Den där bilden påminner om de bilder som finns i ryska och asiatiska nageltidningar.

Denna bild fann jag här

Väldigt många fina motiv och tänk om man kunde måla Jack Sparrow som de har gjort och lagt upp längst ner på sidan🙂.

leemland
0

#47 Ja precis, asiaterna har mycket konstverk :) Och visst är det sjukt snyggt många gånger men inget som en "normal"(ta inget illa vid er någon) person hade kunnat ha på vardagar :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/