Holografiskt lack?
Jag har letat och letat men hittar verkligen inte ett enda holografiskt lack! Jag kan tänka mig att beställa, men det måste vara från en svensk sida. Helst av allt skulle jag vilja hitta i butik! Har jag letat för dåligt och på fel ställen?😕
Tipsa om var de finns mottages tacksamt🙂Är såå sugen på ett!
Makeup Store har fina men dom är svårmålade. Colorclubs är fina och lättmålade (som jag förstått det, har inte skaffat dom själv). Zoya har också ett par riktigt snygga men dom är inte lika bra holoeffekt på utan är mer snygga lack med holoeffekt på.
Jag köper mina från USA men MUSlack finns på åhlens och colorclub finns på lite olika ställen. Zoya vet jag har en butik i gbg, finns säkert i andra större städer också.
Det till jag oxå veta, vill ha :-D
Vad är detta för lack? :)
#3 ett lack med holografisk effekt. Surfar via mobilen så jag vet inte hur man länkar till bilder, men googla så får du upp en hel del ;-)
#4 kunde jag ju räknat ut av namnet ;) ibland är det inte lätt att va trött ;)
#5 hade svårt att sova i natt, ber om ursäkt om mitt svar lät grinigt. Man ska inte svara på foruminlägg när man försöker sova :-P
Om du googlar på holographic nail polish så får du upp ett gäng olika sidor där man kan köpa, dock är de utländska och här har du två tips;)
http://www.head2toebeauty.com/nail_polishes/npo_color_club2.htm#Color Club Halo Hues Collection
http://shop.llarowe.com/collections/jade/jade-holographic-collection
Ett annat tips är att kika runt på nagellacksbloggar där de oftast skriver vad de tycker om lacket och visar upp bilder.
Kolla på denna tjej's sida. Hon älskar holografiska lack och hon fixade ett hemmafixat sådant till mig för ett tag sedan.
#6 ditt svar lät inte grinigt! :) menade att det var jag dom var trött ;)
Tack för alla svar :) jag vill verkligen inte beställa om det inte är från en svensk sida :(
Får kika på Åhléns i nån annan stad än den jag kollat haha ^^ Kicks kanske har..hm?
Nej, Kicks har verkligen inte alls några holografiska lack! Jag såg inga iaf när jag var inne i en av affärerna i helgen.
#9 Varför inte? Det är bra mycket billigare att beställa från tex USA.
#11 Känner mig inte bekväm med det.
Jag skulle inte heller beställa saker ifrån utländska sidor, känns varken bekvämt eller tryggt, finns så många som vill luras. Skulle jag mot förmodan beställa något så Internet så ska det vara ifrån kända kedjor som jag känner förtroende för.
Självklart ska man inte beställa från vilken sida som helst! Däremot vet jag att många nagelnördar förutom jag beställer från vissa sidor just för att dom ÄR pålitliga. Har köpt från ett par sidor i två år nu och vet gott om andra som hänger i nagelkretsar som också gör det.
Passar bubblebox då? Personligen tycker jag depends holografiska är svindyra för det lilla ml man får.
http://www.bubblebox.se/sv/artiklar/holographic-nagellack-depend.html
Åååh tack! det får det vara värt ;) tack igen!
#17 De är snygga ifrån Color Club. Har du testa Jade's? De är i samma klass som Color Club.
Hur ska man göra för att få bästa resultat med dessa lack? Funderar på att beställa ifrån nätet trotts att jag inte gillar den idén.
#19 Det beror på vilket lack det gäller. Vissa målar man på som vanligt, andra är bra att ha topplack under. De flesta topplack försämrar holoeffekten så jag kör utan.
#20 aha, tack :-D
#19 En del använder sig av Nfu Oh Aqua Base inunder det holografiska nagellacket och det för att hindra att det blir penseldrag och ihåliga fläckar i lacket. Googla på Nfu Oh Aqua Base, så får du ett gäng träffar och kan läsa om det😉.
#22 Ja, MUS har något liknande också men jag tycker topplack under fungerar lika bra.
Var lite otydlig i mitt inlägg (#20), topplack under fungerar bra för svårmålade hololack. Topplack på däremot förstör ofta effekten.
Jag får googla på det, tack för tipsen! :-D