Naglar iFokus

Naglar

Etikett: allmänt
Läst 2634 ggr
[nadvard]
0

Om du bara fick äga ett nagellack?

Om du bara fick äga ett nagellack vilken skulle det vara då?Glad

Mooniq
0

.. jag äger bara 1 nagellack. Chanel 511 pearl drop - ljust, nästan vitt med aningens guldskimmer i..

Jag har klena naglar så jag får aldrig långa naglar så då passar ett ljust, tycker jag.

Skrattande

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Neela
0

Just nu använder jag Orly Rococo A Go Go jämt men mitt all time lack är OPI The show must go on (det är så nära att välja ett lack som jag kommerSkäms)

SunsetValley
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt holo lack från Color Club! Har blivit kär i det!

Kram Linnèa

Besök min blogg

Mooniq
0

läckert lack - och snygga naglar.. Glad

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[WickedAlly]
0

Kickas egna märke, Terracotta dust, utan tvekan. Färgen är så otroligt fin :)

Zacinca
0

OPI Every month is oktoberfest :)

[Justie]
1

OPI Skyfall Skrattande Tycker det känns så klassiskt med röda naglar, och denna tar det till ytterligare en nivå. Känner mig fin i det Glad

Anna
0

Efter en stunds fundering får jag nog (motvilligt, så himla svårt att välja bara ett!) säga OPI Schnapps out of it, då färgerna i det lacket går så bra ihop med min hudton samt att det är lite av en "kameleont", rostbrunt/orangerött/korall beroende på ljus… Så det kan passa året runt :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[nadvard]
0

essie sand tropez om jag måste väljaGlad Neutral färg som är supersnygg och passar till allt :)

ssofia
0

hm.. OPI Bubble Bath tror jag det får bli :)

leemland
0

Oj vad svårt :P Jag kan inte säga vilket märke, men jag anser att alla ska ha ett rosa neutalt nagellack :P Ett lite rosaglittrigt går ju också bra :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Chamy
0

Essie mademoiselle…

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus